![Second hand vjenčanice sve su traženije: Održivost i financijska odgovornost i u svijetu glamura](https://img.24sata.hr/xflrdvYegCV2eTMUycqFd4E_NJU=/414x267/smart/media/images/2020-31/befunky-collage_55keNiF.jpg)
Ekologija i trendovi koji naglašavaju brigu o okolišu uveli su nove smjernice u svijet vjenčanja, pa danas mnoge mladenke diljem svijeta traže haljinu koju je već netko nosio
Lifestyle
Komentari 10Ekologija i trendovi koji naglašavaju brigu o okolišu uveli su nove smjernice u svijet vjenčanja, pa danas mnoge mladenke diljem svijeta traže haljinu koju je već netko nosio
Svjetska shopping platforma Lyst’s javlja da je ove godine od ožujka pretraga second hand vjenčanica narasla za 103%. No, dame su u potrazi i za dizajnerskim vintage vjenčanicama i to za 53% više nego u periodu prije ožujka.
Vlasnica online second hand dućana Vinted, Natacha Blanchard, otkriva slične rezultate te ističe kako je sve više vjenčanica na prodaju - kod njih je kroz godinu dana prošlo oko 150.000 haljina za Veliki dan.
Ističe da današnje mladenke vole održivost, a nju upravo postižu kupnjom second hand vjenčanice. Ipak, radi se o haljini koju nosimo samo jednom.
POGLEDAJTE VIDEO: Eko torba za plažu od restlova - autor je Zoran Aragović, vlasnik brenda BiteMyStyle
Pokretanje videa...
Na online adresama dostupne su kreacije koje inače koštaju nam desetke tisuće kuna, primjerice s potpisom Vere Wang. Također, tu je niz elegantnih vintage kreacija bijele ili boje pastela, koje dame mogu nositi i na vlastito vjenčanje.
Izuzetno je popularan i online shop s vintage robom Vestiaire Collective, koja trenutno prodaje više od 4.000 vjenčanica brendova poput Paco Rabanne, Pronovias i Dior.
Kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta, ThredUp, objavila je da su u posljednjih desetak godina potrošači uštedjeli oko 2 i pol milijarde kuna na kupnji rabljene odjeće, piše Yahoo.
No, najveći razlog zašto su second hand haljine postale popularne ima veze s održivošću. Prema Jamesu Reinhartu, suosnivaču i izvršnom direktoru ThredUpa, pandemija je utjecala na 'radikalnu transformaciju u maloprodaji'.
Godina dana kod kuće utjecala je na promjenu perspektive prema više održivom načinu kupovine i odijevanja.
ThredUp je objavio izvješće u kojemu stoji da je prošle godine čak 33 milijuna potrošača prvi put kupilo rabljenu odjeću.
Od njih čak 76% planira nastaviti kupovati vintage stvari tijekom sljedećih pet godina.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+