Arhitektura grada na Sieni savršeno se stopila s kolekcijom koja je spoj sportskog chica i večernje elegancije. U liniji za trenutnu sezonu vladaju plavi, sivi i žuti tonovi
Sanjiva kolekcija Ivana Alduka iz srca romantičnog Pariza
Sjetna obala francuske Siene poslužila je kao kulisa nove kolekcije Ivana Alduka. Urbani "Lumiere" za proljeće/ljeto 2014. pravi je spoj sportskog chica i večernje elegancije koji savršeno nadopunjuju prekrasna arhitektura Pariza. Zvijezda nove hrvatsko-nizozemsko-francuske kampanje je nizozemska manekenka Tanja Kok, čiju je ljepotu uhvatilo stručno oko Šime Eškinje.
Kolekcijom, koja je nastavak prijašnje linije, dominiraju lepršave večernje haljine vedrih tonova te crop topovi i bomber jakne. Linija je zaokružena crnim, sivim, plavi i žutim tonovima te bojom pijeska, a od materijala Alduk je izabrao pamuk muslin, kožu i čipku.
- Stvaranje modne kampanje u Parizu predivno je iskustvo za koje smo se sasvim spontano odlučili, ali tako nastaju najbolje priče u životu. Grad koji živi za modu i od mode je izvrsna komponenta u našoj novoj chic kampanji za kolekciju "Lumiere" - istaknuo je Ivan Alduk.
Samo snimanje je bilo povrh svega zabavno i jedno novo iskustvo koje je ostalo zabilježeno na mnogim fotoaparatima znatiželjnih turista koje je jako zanimalo što mi to radimo. Htjeli smo napraviti jedan novitet što se tiče modne kampanje, stoga smo se odlučili za sanjiv, svijetao, topao i pomalo nostalgičan prikaz Alduk kolekcije i samog Pariza koji je predstavljao najbolju moguću kulisu za ovakav projekt - dodao je.