Prezentacija je važna i digitalno doba moglo bi napustiti veličanstveni pristup koji su njegovali mnogi vodeći brendovi te od modne piste radili spektakl i kulisu dostojnu kinematografije ili kazališta
Samo za prestiž i imidž: Super ekstravagantne revije koje su bile više od kolekcije na pisti
Od recentnih pobjednika na sceni veličanstvenih revija definitno je Chanel, naročito pod vodstvom kreativnog direktora Karla Lagerfelda. Osim njega, spektakl su priređivali i u Dioru, modnoj kući koja je poznata po starom dobrom glamuru, ali i raskošnom trošenju, kad je riječ i o prezentaciji. Jer, revija je dio imidža, a moćni brendovi itekako su svjesni da je on bitan ne samo publici, već i kupcima koji konzumiraju njihovu skupu robu.
Chanel je, kao brend čije su revije okruživale raznolike kulise, inspirirane aerodromom, plažama, brodovima, svemirom, zimskim odmaralištima, ali i - kasinom. Scena u kojoj, zapravo na reviji, slavna glumica Julianne Moore kocka, jedna je od onih koja izgleda kao iz filma. Pored nje je Kristen Stewart, također u ulozi modela. Bila je to kolekcija Chanel Couture Fall 2015.
POGLEDAJTE VIDEO: Život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Za proljeće 2016. Ready-to-Wear reviju Lagerfeld je u Grand Palais, impozantnu povijesnu građevinu u Parizu, gdje se održavaju Chanel revije, instalirao - aerodrom. Gosti su bili u improviziranoj čekaonici, a putnice su bile manekenke, odjevene u novu kolekciju.
Chanel Café kolekcija predstavljena je u luksuznom baru, s manekenkama koje su nosile kolekciju za jesen 2015. godine. Elegancija i retro maniri donijeli su još jednu elegantnu kulisu za kreacije s naglaskom na ekspresivne teksture.
Cvijeće na odjeći zahtijeva inspirativan, čudesni vrt, kako je viđeno na reviji za Chanel Couture Spring 2015.
Za sezonu proljeće 2015. Chanel je svoju publiku izveo van, na ulice, no scena je opet bila postavljena u vjernu lokaciju - pariški Grand Palais.
Chanel cure išle su u šoping po kruh i mlijeko na reviji Supermarket za jesen 2014. godine. Improvizirani veliki dućan sa svakodnevnim potrepštinama bio je krcat poznatim pakiranjima, no sve je posebno napravljeno za ovu reviju, do posljednjeg detalja.
Globus je krasio prezentaciju za jesen 2013., kojim je Chanel potvrdio kako doslovno vlada svijetom.
Fall 2014 Haute Couture kolekcija modne kuće Dior, dok je kreativni direktor bio Raf Simons, predstavljala je ogroman prostor ukrašen tisućama papirnatih ukrasa, inspiriranih orhidejama i vrtom pariškog Muzeja Rodin. Simons je, osim kreacija, potpisao i uređenje veličanstvenog prostora.
Još jednom Dior je vrtom bio inspiriran na reviji za kolekciju proljeće / ljeto 2013. kad su dame hodale među ogromnim grmovima i stablima.
Modna kuća Jacquemus predstavila je kolekciju za ovo ljeto usred polja lavande na jugu Francuske. Ne, ovo nije kulisa, već fascinantna polja poznate ljekovite ljubičaste biljke.
Moschino je za Pre-fall 2020 prezentaciju ljude poveo u podzemnu, naglašavajući street style notu čitavog brenda, jer dizajner Jeremy Scott voli kreativnu igru raznih supkultura, kao što reperi i šminkeri.