Obavijesti

Lifestyle

Komentari 38

Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost

Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost
12

Toni Rico je kampanju snimio pod geslom "da nam živi, živi rad", a prevladavaju retro motivi, print i sportska elegancija. Nezaobilazan dio stylinga su leptir mašne

Poznati hrvatski dizajner Toni Rico 10. godišnjicu rada proslavio je retro kampanjom kojom poziva na Dreft Fashion Week Zagreb. U kolekciji "Made in Yugoslavia" poigrao se detaljima iz prijašnjih radova, a kampanju je pod krilaticama "da nam živi, živi rad" i "živjela radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje" snimio mladi fotograf Jure Perišić.

Sportska elegancija, retro chic i print nit su vodilja muške kolekcije, a leptir mašna nezaobilazan je dio svakog stylinga. Prevladavaju boje pijeska, nježno-zelene nijanse i jarki tonovi koji se nose u sportskoj varijanti.  

Svi posjetitelji moći će se nakratko vratiti u prošlost na reviji u petak 10. svibnja u dvorani zagrebačkog Hypo centra. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 38
Top trikovi kako da vam božićna zvijezda traje do idućeg Božića
EVO NA ŠTO OBRATITI PAŽNJU

Top trikovi kako da vam božićna zvijezda traje do idućeg Božića

Važno je da kupite Božićnu zvijezdu koja nije bila izložena propuhu ili neadekvatnim uvjetima, jer će u protivnom po dolasku kući početi gubiti lišće, savjetuje osječki cvjećar Slaven Pavlović