Toni Rico je kampanju snimio pod geslom "da nam živi, živi rad", a prevladavaju retro motivi, print i sportska elegancija. Nezaobilazan dio stylinga su leptir mašne
Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost
Poznati hrvatski dizajner Toni Rico 10. godišnjicu rada proslavio je retro kampanjom kojom poziva na Dreft Fashion Week Zagreb. U kolekciji "Made in Yugoslavia" poigrao se detaljima iz prijašnjih radova, a kampanju je pod krilaticama "da nam živi, živi rad" i "živjela radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje" snimio mladi fotograf Jure Perišić.
Sportska elegancija, retro chic i print nit su vodilja muške kolekcije, a leptir mašna nezaobilazan je dio svakog stylinga. Prevladavaju boje pijeska, nježno-zelene nijanse i jarki tonovi koji se nose u sportskoj varijanti.
Svi posjetitelji moći će se nakratko vratiti u prošlost na reviji u petak 10. svibnja u dvorani zagrebačkog Hypo centra.