Nestlé u Hrvatskoj trenutno zapošljava 116 osoba, a na tržištu nudi širok portfelj od oko 40 brendova. Zahvaljujući radu na održivosti poslovanja, svrstava se među četiri vodeće prehrambene kompanije
Poznata tvrtka obilježila je 20 godina rada u Hrvatskoj
Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, obilježava 20 godina odgovornog i uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na primjenu održivih praksi u svakom dijelu svojeg poslovanja – od ljudi do okoliša. Uz zaposlenike, poslovne partnere i suradnike, proslavu ovog jubileja u hotelu Zonar, uveličali su veleposlanik Švicarske u Hrvatskoj NJ.E. gospodin Urs Hammer te gospođa Ștefania Carmen Florea, otpravnica poslova Veleposlanstva Rumunjske u Hrvatskoj.
Predstavnici kompanije Nestlé osvrnuli su se na dosadašnje uspjehe, zajedničke vrijednosti i kontinuirana ulaganja u društvo, a dodjelom zahvalnica odali su priznanje zaposlenicima s najdužim radnim vijekom u kompaniji na njihovom neprocjenjivom doprinosu.
- Prije dva desetljeća kada je Nestlé stupio na hrvatsko tržište, naš cilj nije bio samo donijeti visokokvalitetne proizvode, već i ostaviti trajan pozitivan trag na društvo. Gledajući unatrag, izuzetno sam ponosan na sve što smo postigli te na doprinos lokalnoj zajednici kroz inicijative poput #BirajZeleno i Vrtim Zdravi Film. S istim entuzijazmom i optimizmom kao i prvog dana, nastavljamo aktivno činiti dobro za ovu predivnu zemlju, njezin okoliš, ljude koji u njoj žive, ali i njihove kućne ljubimce - istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Nestlé u Hrvatskoj trenutno zapošljava 116 osoba, a na tržištu nudi širok portfelj od oko 40 brendova, među kojima se ističu Nescafé, Friskies, Felix, Dolce Gusto, Thomy, Maggi, Darling, Nan, One i Nesquik kao najprodavaniji. Zahvaljujući predanom radu na održivosti poslovanja, Nestlé se svrstava među četiri vodeće prehrambene kompanije u Hrvatskoj koje aktivno doprinose smanjenju negativnih utjecaja klimatskih promjena.
Pored usmjerenosti na odgovorno poslovanje, ključan aspekt poslovanja kompanije čine i strateška partnerstva. U proteklih dvadeset godina, Nestlé je uspostavio suradnju s raznim dionicima iz javnog i privatnog sektora, naglašavajući važnost zajedništva i suradnje u prepoznavanju poslovnih prilika te ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
- Nestlé Hrvatska je dragulj našeg tržišta južne i istočne Europe. Naš hrvatski tim poznat je u cijeloj regiji po izuzetnom talentu i snažnoj odlučnosti. Pokazao je iznimnu otpornost, inovativnost te duboku predanost pozitivnom utjecaju na društvo. Danas, Nestlé u Hrvatskoj bilježi kontinuiran rast temeljen na širokom portfelju proizvoda te izvanrednim društveno odgovornim inicijativama. Zbog toga vjerujemo u sjajnu budućnost hrvatskog tima te s nestrpljenjem očekujem naše buduće zajedničke projekte - naglasio je Alessandro Zanelli, voditelj kompanije Nestlé za tržište južne i istočne Europe.