Od dramatičnih osamdesetih do modnih pista slavnih dizajnera i trendseterica, zlatna je najpoželjnija boja nove sezone. Izgleda kako su se vratile 80-e
Povratak 80-ih: Glamurozna zlatna nosit će se i ove jeseni
Kad je Gisele Bündchen, nakon godine dana “mirovine”, prije nekoliko tjedana prošetala stadionom Maracana na otvorenju Olimpijskih igara u Rio de Janeiru, potvrdila je da je zlato je bez ikakve sumnje hit sezone. Haljina s dugim šlepom, visokim izrezom i nevjerojatnom količinom šljokica osvojila je i gledatelje koji se u modu ne razumiju. Izgleda kako su se vratile 80-e.
Prvi put je metalik modnim kritičarima zapeo za oko još 2014. godine, no ovog proljeća i ljeta doživio je apsolutni procvat - toliki da su se najveće modne kuće upravo u njegovu smjeru okrenule ne samo kad je u pitanju dizajniranje haljina za dodjele nagrada, već i u svojim casual kolekcijama: Diane von Fürstenberg, Karen Walker i Alice and Olivia samo su neki od brendova čijim su pistama prošetale manekenke okupane zlatom.
Prije dvije godine ovaj trend predvodili su britanski dizajneri: Burberryjevi kultni baloneri zasjali su, a Jonathan Saunders okrenuo se metalik suknjama. No ovog ljeta zlato dolazi u potpuno drukčijem ruhu - za razliku od stroge dominacije koju je pokazao prije dvije sezone, njegovo novo lice je casual i cool, oslanjajući se malo na kič osamdesetih, ali pružajući modernu interpretaciju kroz sportske komade: od tenisica do kratkih hlačica za teretanu, fashionistice su objeručke prihvatile spoj ovoga glamuroznog materijala i athleisurea.
Daleko od toga da će vas zlatna haljina baciti u modnu propast, no način na koji je nosite bitniji je nego ikad - platnene tenisice ili popularne creepersice savršena su protuteža istaknutom luksuzu ovog materijala. Krećete li tek u shopping, birajte komade koji izgledaju kao tekuće zlato: u materijalima koji lijepo padaju izgledat ćete kao božica - birajte tanke i mekane tkanine. I dok se novi nalet popularnosti zlata djelomično pripisuje upravo Olimpijadi, modni znalci tvrde kako se tajna zapravo krije u sve većoj popularnosti ZF-a među dizajnerima.
Hlače, Mango, 249 kn
![](https://img.24sata.hr/UB8ncryWCgjUVFQDu2SeYebPC14=/622x0/smart/media/images/2016-35/m249.jpg)
Bluza, H&M, 142 kn
![](https://img.24sata.hr/2aPV3R4XKNjRLRS9d-FBjtrwG3A=/622x0/smart/media/images/2016-35/19ehm.jpg)
Sako, Mango, 549 kn
![](https://img.24sata.hr/bjFWoEomA8xuNyfgRvVNy8pDFUI=/622x0/smart/media/images/2016-35/m549.jpg)
Natikače s mašnom, Zara, 449 kn
![](https://img.24sata.hr/FvFu8M03flLKWsppxSHS91gXylc=/622x0/smart/media/images/2016-35/z449.jpg)
Torbica, Zara, 199 kn
![](https://img.24sata.hr/s7Qol69WYcSEPIQYDfjjxdCalpw=/622x0/smart/media/images/2016-35/z199.jpg)
Prsten, Elizabeth Cole, Outnet.com, 317 kn
![](https://img.24sata.hr/Y76ZIKWfDlO8KPhHrhgSIutEchw=/622x0/smart/media/images/2016-35/elizabeth-cole317knutnet.jpg)