Meksikanac Carlos Elizando pakirao je vrećice u trgovačkom lancu, no zbog korone je ostao bez posla. Pokrenuo je kulinarski YouTube kanal i sad ima gotovo 17.000 pratitelja i vlastite proizvode
Postao je zvijezda YouTubea i pokrenuo kulinarski kanal u 79. godini, prati ga oko 17.000 ljudi
Carlos Elizondo (79) s nadimkom Tito Charly odlučio je pokrenuti online karijeru, piše Delish.
POGLEDAJTE VIDEO: Anastasia (6) rodila se s cerebralnom paralizom, a sad na YouTubeu zarađuje milijune
Pokretanje videa...
Na YouTubeu Carlos objavljuje snimke svojih kulinarskih savjeta i recepte za omiljena jela poput grilanog sira sa šunkom i drugih jela. Namirnice sam proizvodi. Za svaki recept koristi vlastite proizvode, uključujući sir, suho meso i slične namirnice koje prodaje preko WhatsAppa.
Carlosova je supruga preminula prije nekoliko godina, a kćeri su se udale i odselile. No jedna od njegovih kćeri je iza kamere i pomaže mu snimiti njegov show i proslijediti narudžbe. Kaže kako mu unuk pomaže oko tehnologije.
Njegovi se proizvodi prodaju u čak šest gradova u Meksiku, a nada se kako će ih uskoro moći slati i diljem svijeta. Upravo je zbog toga na svoje objavio postavio engleske titlove, pa ga može pratiti više ljudi.
Otac je tri kćeri i šestero unučadi, a odlučio je raditi kad je napunio 70 godina i zaključio da mu nedostaju obveze. Na nagovor prijatelja prije sedam godina prihvatio je posao u obližnjem supermarketu u Monterreyu gdje je radio na pakiranju vrećica za kupce. Radio je četiri sata na dan, no zbog pandemije su mu dali otkaz. Zato je odlučio pokrenuti novu karijeru online.
- Moja supruga je bila odlična kuharica, kao i svekar. Od njih sam naučio mnoštvo ludih ideja. Uvijek sam bio pozitivan i volio gledati prema naprijed. Nema ograničenja, samo izazova i uvijek postoji način - kazao je on za Mexiconewsdaily komentirajući svoje kulinarsko umijeće.