Apsolutno sam pristalica izloženoga u članku. I može se primijeniti u biti kao pravilo komunikacije. Pohvale nebi trebale biti praćene kritikama. Premda je ured
u skrenuti pažnju na..pogreške, ali uvijek uz uvod sa nekim pohvalnim komentarom..Tada kritika izaziva želju za promjenom, a ne otpor...apriori. Po mom mišljenju, pohvala odmah, a kritika sa odmakom, ali prije novog npr pokušaja određenoga posla. Jer eventualne greške se ne smiju gomilati. O obje poruke blago izgovorene istim tonom kao i sva komunikacija, jasnim i što kraće. Kritika pred svjedocima...hm , može za onog kom je upućena imati jači utjecaj..čak negativan..Nisam pristalica toga..premda je ponekada neizbježno.. i nikada ne kritizirati osobu nego postupak. Kao savjet.. uputa ili ideja. I to u sistemu odvadi malo, za jednu stvar, a ne za tisuću...npr priznanje danas je bilo super, nikada bolje. Ili bravo odlično urađeno, svaka čast. Posljedice loše komunikacije su često uzroci nesigirnosto i lošega samopouzdanja.. Može izazvati introvertnost, ad hoc, odbacivanje, ili povlačenje, bespomoćnost, povučenosti...A stalan stil kao takav...nažalost, uzrok trajnom poremećaju nekog odnosa...neću govoriti o odgovornostima, tim prije svega izdvajam roditelje i svakako pedagoge npr. koji vode sa paketom obitelj mladu osobu u život.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .