Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Petra Granić: Dvadeset godina čiste ljubavi prema kosi...

Petra Granić: Dvadeset godina čiste ljubavi prema kosi...
5

Nakon što je s četrnaest godina ošišala najbolju prijateljicu, shvatila je da karijeru želi provesti sa škarama u rukama, a njezinu stručnost cijene brojne klijentice

Petra Granić nedavno je proslavila čak dva desetljeća rada tijekom kojih je klijenticama pomogla pronaći savršeni izgled, odabrati najbolju boju i savjetovati koji im tip frizure najbolje pristaje. - Moja ljubav za kreiranjem počela je u ranom djetinjstvu. Mama se svako malo ljutila na mene jer bih prekrojila novu majicu, haljinu ili hlače - škare su mi oduvijek bile u rukama. Kad mi je ponestalo materijala za prekrojavanje, krenula sam s kosom te sam s 14 godina ošišala svoju tadašnju najbolju prijateljicu. Zbog toga smo se obje osjećale jako važnima, no njezina je mama izjavila kako si oni mogu priuštiti frizera - smije se Petra. 

PR fotografije

- Ipak, nama se to svidjelo. A, uostalom, nemoguće je shvatiti tinejdžersku buntovnost i potrebu za kreativnošću - kaže Petra koja danas ima vlastiti frizerski studio Etra na zagrebačkoj Novoj Vesi.

Kako oduvijek ima potrebu za kreativnosšću, Petra je željela krenuti u primijenjenu školu, no kako nije imala talent za crtanje, odlučila se okušati u kreativnosti s kosom. - Isprva sam bila malo razočarana školom i težila sam nečem višem te sam pred kraj školovanja otišla na Salon international u Londonu. To je sajam velikog spektra moje struke gdje se mogu vidjeti razni noviteti i ljepote frizerske struke. Na tom se mjestu okupljaju frizeri koji su ujedno i  umjetnici, a nazivaju se hair designers, hair stylist, hair color masters, hairdressers... Ondje sam shvatila da je u ovoj divnoj struci moguće razvijati se u raznim smjerovima i da kreiranju tu nema kraja - kaže. Oduvijek je znala kako žene moraju imati povjerenje u svoje frizere. - Svaka žena svoga frizera shvaća jako osobno. 

PR fotografije

To je velika odgovornost i mi moramo klijentima uliti dozu povjerenja, sigurnosti, a zatim samopouzdanja u onome što stvaramo. Možda će zvučati čudno, ali frizerima je potrebno i znanje psihologije kako bi što bolje prepoznali želju klijentice i predložili joj ono što će, u skladu s time, za nju biti najbolje. Jednom mi je prilikom klijentica rekla kako sam ja kreativna prijateljica njezine kose te je tako nastao i slogan studija Etra koji glasi “kreativni prijatelj Vaše kose” - kaže Petra koja svoju profesiju shvaća izuzetno ozbiljno. 

- Bez obzira na to kako se ja u nekom trenutku osjećam, svakoj klijentici se posvetim sto posto i usmjerim svu svoju pažnju na nju. To je moja odgovornost, ali istodobno i veselje. Kao kreativna stilistica kose volim se igrati i bojama. U počecima zaljubljenosti u frizersku struku imala sam viziju koju sam sramežljivo potiskivala i pokušavala sam se prilagođavati klijenticama. Tijekom godina rada tražila sam svoj stil dok nisam shvatila da je potrebno osluškivati unutarnji glas. Ubrzo su klijentice prepoznale moj rad koji je specifičan po tome što je frizura uistinu postojana dobar dio vremena te se lako održava i kod kuće jer je prilagođena prirodnom padu kose. Tako se iskoristi njezin oblik koji savršeno odgovara obliku lica - objašnjava Petra i nastavlja: - U studiju Etra nećete vidjeti klijentice koje dolaze na fen frizuru jer svoju frizuru mogu odlično održavati i samostalno. Volim raditi s dozom klasike koja u sebi ima malo ekstravagancije. Svoje klijentice savjetuje i kako kosu održati lijepom, mekom i sjajnom.

PR fotografije

 - Za ljepotu kose, osim što je bitan dobar odabir tehnike šišanja, veliku ulogu igra i njezino održavanje s kvalitetnim preparatima. Veliki sam pobornik zdravog načina održavanja kose, kako u privatnome, tako i u poslovnom smislu, te su preparati koje koristim za njegu prirodnog sastava i ekološki prihvatljivi - kaže Petra. No Etra nije samo frizerski studio. - Ideja studija Etra bila je da ne bude klasični frizerski salon, nego da prostor posluži i kao platforma u kojoj se promoviraju mladi umjetnici. Stoga se u studiju svako malo mogu vidjeti slike, nakit, skulpture... - kaže nam Petra. 

Dva desetljeća rada u kojima su mnoge žene prepoznale njezinu kvalitetu i kreativnost za Petru su prošla u tren oka. - U dvadeset godina rada koje su prošle kao u trenu upoznala sam predivne kreativne ljude, a s nekima od njih i poslovno surađujem. I dalje se osjećam kao djevojčica sa škarama, ali s puno mudrijim razmišljanjem i još većom željom za rad. Ponekad mislim da sam tek sad na početku karijere - smije se Petra. U tom dugom periodu bilo je i mnogo situacija koje su joj ostale u sjećanju, a jednu ipak izdvaja. 

Žarko Bašić/Pixsell

- U salon mi je jednom došla djevojka s jako dugom kosom, a željela je makeover. Odlučile smo se za kraći pixie look. Prihvatila sam izazov i rezultat je bio više nego odličan. Poslije toga dana na vratima studija Etra pojavio se njezin dečko koji me je pitao: “Petra, što si mi učinila s djevojkom?”.  Malo me je to streslo jer sam pomislila da mu se ne sviđa. No onda je rekao: “Ja sam se ponovno zaljubio u nju”. U tom sam se trenutku sva naježila - kaže Petra. Kako je u Etri sve pomalo drugačije od uobičajenih frizerskih salona, tako postoji i posebna priča o ideji za naziv studija. - Do imena Etra došlo je spontano tijekom druženja s Ivanom Popović. Na stolu je u tom trenutku bila knjiga grčke mitologije te sam je listala jer sam zaljubljenik u mitske priče. Okrenula sam na Etru, Tezejevu majku, a u tom trenutku Ivana je rekla: ‘Pa to je super, nije li Tezej pokrenuo stijenu i došao do mača. To je divno ime, a ujedno i poveznica s tvojim’ - objašnjava Petra.

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata!  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara za blagdane pogledajte u našem detaljnom vodiču. Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti