Jesen u Burberryju, s potpisom kreativnog direktora Riccarda Tiscija, izgleda vrlo elegantno, podvučeno kontrastima u tonovima, poput pastelno roze i crne te neon žute i čokoladne smeđe
Pasteli i neon žuta: Irina Shayk zvijezda je jesenske kampanje za slavni britanski Burberry
Osim outfita inspiriranih slavnim trench kaputom, volumenom i neodoljivim svijetom bež nijansi, tu su i pasteli poput nježne boje lososa, a za futuristički štih brine se neon žuta.
Od modnih dodataka ističu se torbe te sunčane naočale, ali i neobičan šešir koji podsjeća na vizir. Iako nitko ne zna što će se desiti u jesen, kreativni direktor Tisci predlaže nešto slično velikom viziru čiji se obod spušta na i oko lica.
POGLEDAJTE VIDEO: Modni dodaci koji štete zdravlju
Pokretanje videa...
Kombinacija sportivo linija i neona dobra je još od devedesetih, kad je tehno ekipa furala snažne lude tonove, a sada ih Tisci pretvara u nove kodove i predlaže usku odjeću koja podsjeća na odijelo za surfanje.
Dio jesenske ponude bit će, naravno, i u znaku crne te strukiranih linija koje silueti daju moment ženstvenosti.
Fluidne, elegantne haljine također su dio ove stilske priče, no Tisci se igra elementima poput rukava te ih naglašava dimenzijama, gdje oni postaju ukrasni element i podsjećaju na šal.
Torbe su, naravno, u statement sferi, a jedna od omiljenih varijanti je Lola, s logom modne kuće koji je uveden kad je 2018. godine na mjesto kreativnog direktora kuće došao Tisci.