Grad glamura donosi posebnu viziju modne scene te predlaže nove trendove za sljedeću jesen. Očit je snažan glamur, povratak ultimativnog luksuza, kao da se svijet oporavlja i priziva klasičnu retro eleganciju
Pariški tjedan mode: Glamur crne, pedesete i fina klasika
Od svih tjedana mode, pariški je nekako najglamurozniji, njihova tradicija modne scene i ultimativni luksuz donose poseban doživljaj. Vodeći dizajneri predložili su nove kolekcije za jesen, veselimo se divnim idejama i neodoljivim prijedlozima. Dobar dio toga inspirirat će već sutra razne high-street brendove, stoga u trendovima možemo uživati već ovo proljeće.
Kreativni direktor modne kuće Schiaparelli, Daniel Roseberry, potpisao je prvu ready-to-wear kolekciju za ovaj legendarni brend. Nedavno su digli prašinu na reviji Visoke mode, koja je do sada bila njihova jedina kategorija, kad su na pistu poslali lavove na haljinama, no sada su linije jednostavnije. Ipak, finalni izričaj je vrlo kreativan, teatralan, kako i priliči ovoj kući.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Modni brend Off White obožavan je među publikom koja voli inovativan futurizam i eksperimente s detaljima i linijama. Tamne linije i poseban način drapiranja tekstila posebna su modna poslastica ovog brenda na čijoj su reviji hodale manekenske legende poput Naomi Campbell.
Olivier Rousteing već je 12 godina kreativni direktor ovog elegantnog pariškog brenda. Luksuz je glavni element njegove svake kolekcije, formu je posvetio odijelima i 'tailoringu'. Na elegantan način osmislio je ženstvenost sakoa, dajući mu upečatljiv struk te razne plisirane elemente za jači estetski dojam. Sve je tamno, no tu i tamo pojavljuju se crven, vizualno moćni akcenti.
U moru crnih kolekcija, Dior se ističe bojama. Kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri predlaže boje, apstraktne motive i naravno, obaveznu strukiranu formu. Suknje su glavni element kolekcije, inspirirane su New Look kolekcijom kojom se Dior osobno proslavio krajem 40-tih godina prošloga stoljeća i modu uveo u novu eru.
Kreativac Dries van Noten poznat je po inovativnom korištenju boja i motiva, ovoga puta igrao se zlatom. Smjestio ju je na razne dijelove gornjih komada, kaputi i haljine time su dobili likovni, apstraktni predznak. I inače ovaj popularni autor, kojeg obožavaju dame koje žele nešto sasvim posebno i nesvakidašnje, koristi klasične linije, dekonstruira ih te nadograđuje blistavim aplikacijama.
Kreativni direktor brenda Saint Laurent, Anthony Vaccarello, predlaže mega ramena. Konstrukcija sakoa djeluje ekstremno, forme izgledaju kao da su par brojeva prevelike. Očito, ramena su i dalje tu, jaka su i moćna, a silueta je dodatno podignuta na visoke potpetice. Dizajner predlaže večernji luksuz tamnih tonova, pojačan majicama dubokog dekoltea.
Courrèges je bio utjecajan dizajner futurističkog stila u šezdesetima. No, danas kreativni direktor Nicolas di Felice zamišlja kako bi taj inovativan autor osmislio novu modnu budućnost. Dizajn je jednostavan, s posebnim perforacijama i detaljima, sve skupa djeluje kao da je napravljeno za odjeću na - svemirskom brodu.
Givenchy je modna kuća poznata po tamnoj eleganciji, a kreativni direktor Matthew M. Williams zna kako je osmisliti. Tailoring i odijela su glavna, a s njima dolazi kreativna igra na kroju. Snažna ramena i blago naglašeni struk dio su njihovog bezvremenskog stila. Treba nam samo tamna dolčevita i crni kaput, da bismo izgledali - chic.
Nova kolekcija modne kuće Paco Rabanne posveta je nedavno preminulom autoru i osnivaču brenda - zlato, srebro i metali predivan su hommage. Julien Dossena kreativni je direktor koji prati originalni stil dizajnera čiji je izričaj bio izuzetno inovativan. Naime, davnih je dana Rabanne osmislio neočekivane haljine od metala, a danas njegov nasljednik potpisuje nove verzije, jednako moćne i atraktivne.