Obavijesti

Lifestyle

Komentari 6

Osvoji me mirisom: Zaljubljeni pamte miris parfema cijeli život

Osvoji me mirisom: Zaljubljeni pamte miris parfema cijeli život
11

Parfem se pamti cijeli život, a muškarce zavodi brže od senzualnog rublja ili haljine. Budući da ističu miris tijela, stavlja ih se na mjesta gdje se osjeti puls srca

Uvijek kad očekuje da će dobiti poljubac, žena bi trebala nositi parfem, zavodnički je savjetovala Coco Chanel i nije pogriješila. Osjetilo njuha može razlikovati 10.000 mirisa, a od svih iskustava koje prime od partnera, zaljubljeni će upravo miris najbolje i najdulje upamtiti, praktički cijeli život. Čak 81 posto žena osjeća kako će upravo rijetki sastojci iz njihovih omiljenih bočica nadopuniti njihov seksepil i učiniti ih još atraktivnijima. 

S punim pravom jer i 84 posto muškaraca priznaje kako će ih pogođeni ženski parfem mnogo više “zagrijati” od seksi rublja, kose ili haljine. Tako je i majstor mirisa Jean-Paul Guerlain objasnio ljubav prema parfemima: “Nakon što se svi gumbi otkopčaju i sva odjeća skine, ljubavnici ostaju odjeveni samo u parfem. Koji dizajner to može reći?”. U odabiru idealne parfemske kompozicije nikad se nemojte povoditi za mirisom koji ste nanjušili na nekom drugom.

Svaki sastojak parfema jednostavno drukčije reagira na drugoj koži. No to ne znači da biste za Valentinovo partnera trebali poslati da si izabere miris koji mu se sviđa. Jer čak i kad ste nakon dugotrajne potrage došli do idealnoga mirisnog eliksira koji se sviđa i vama i drugima, koža i hormoni odlučili su se promijeniti tek toliko da parfem više ne miriše isto. Potraga za mirisom, odnosno parfemom, traje cijeli život, a upravo je Valentinovo vrijeme da vam partner u njoj i pomogne.

Pravila majstora

Parfem mora osvojiti poput ljubavi na prvi pogled, rekao je Francuz André Fraysse. Koža cijelo vrijeme ispušta mirise koji privlače i zavode, a samo će dobro izabran parfem stvoriti koktel kojem je teško odoljeti. Parfem nije dezodorans i ne smije se nanositi po cijeloj koži ili, još gore, odjeći jer on ne prikriva mirise nego ih ističe - on se otvara u reakciji s kožom. Zato se parfemi sastoje od više nota poput piramide. Bazne, najčešće drvene, note pomažu da parfem traje dulje, srednje note su srce parfema i traju po nekoliko sati, a gornje note traju nekoliko minuta i stvaraju prvi dojam. Parfem se nanosi na vrat, iza ušiju, na zapešće, ispod grudi, odnosno na mjestima gdje se najbolje osjeti puls. Teže, raskošnije mirise najbolje je upotrebljavati zimi, a ljeto je rezervirano za svježije, laganije parfeme. Dok birate, upamtite da njuh ima kapacitet između tri i šest mirisa, pa ne iskušavajte više parfema istodobno. 

ZA NJU

Armani Acqua di Gioia (edp 30 ml - 324 kn)

Uklopljen u harmonične note svježeg jasmina, limuna, sleđenog lišća nane i šećera, Armani je sad ženama ponudio i osvježavajući dnevni miris.

Gucci Guilty Intense (edp 30 ml - 465 kn) 

Namijenjen hedonistima, opojan i zavodljiv orijentalno cvjetni Guilty sadrži spoj snažnog pačulija i papra, a otvara se notama breskve, pelargonije i jorgovana. 

Givenchy Ange ou Demon (edp 30 ml - 426 kn)

Slatka svježina mandarine i šafrana pomiješana je s cvjetnim notama orhideje i ljiljana. Dualistička priroda dočarava zavodljivu ženu u kojoj se kriju anđeo i vrag. 

Chanel No. 19 (edp 50 ml - 617 kn)

Broj 19 odnosi se na datum rođenja Coco Chanel, a kompozicija uključuje note bergamonta, ruže, narcisa, irisa, sandalovine, kože i mahovine. 

Burberry Body (edp 30 ml - 450 kn)

Luksuzna voćna kompozicija sastoji se od senzualnih nota ruže i irisa do drvenastih nota kašmira i senzualnog mošusa te utjelovljuje sofisticiranost i eleganciju. 

ZA NJEGA

Fahrenheit aqua (edt 75 ml - 470 kn)

Ovaj energetičan miris donosi kombinaciju elemenata vatre i vode. Otvara se mandarinom i grejpom, a intenzivne note osvježene su metvicom i bosiljkom.

Herrera 212 vip (edt 50 ml - 416 kn)

Orijentalno drvenu mirisnu kompoziciju tvore koktel votke, metvice, đumbira i kavijara, a “Jesi li na listi?” i “Ovo je privatna zabava” pokazuju njegov zabavni party karakter.

Gucci Guilty Intense (edt 50 ml - 509 kn)

Kao i drugi muški Guccijevi mirisi, i Guilty Intense također je provokativan i jak; u srcu nosi naranče, a u bazi ima pačulija, cedra i ambera. 

YSL l’ homme libre (edt 50 ml - 356 kn)

Miris sadrži note bergamota, muškatnog oraščića, lista ljubičice, ružičastog papra, vetivera i pačulija te njeguje imidž elegantnog i modernog muškarca.   

Lacoste Rouge (edt 100 ml - 529 kn)

Rouge je strastven i dinamičan miris začinjen mangom, paprom, đumbirom i kardamomom. Miris je posvećen polo-majici dizajniranoj 1927. godine i potiče sportski duh. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6