Obavijesti

Lifestyle

Komentari 34

Osmijeh kao iz filma: Možete vidjeti prije kako ćete izgledati

Osmijeh kao iz filma: Možete vidjeti prije kako ćete izgledati
1

Softver digitalnog previewa analizira karakteristike lica kako bi stvorio savršen osmijeh, a ljudi se često rasplaču pri pogledu na osmijeh koji će dobiti pa se tehnika naziva i emotivnom stomatologijom

Ljepota je subjektivan dojam, pa često kažemo da živi u očima promatrača. No kad bismo proveli istraživanje o tome što je prvo što zamijetimo na ljudima, te što nas posebno privlači, uz lijepe oči, to bi bio osmijeh koji krase savršeni zubi.

Takav osmijeh često nazivamo ogledalom duše, u osobu koju krasi nerijetko imamo više povjerenja i smatramo je privlačnom, odnosno podsvjesno joj dajemo prednost u komunikaciji odnosu prema onima koji se ne mogu pohvaliti savršenim osmijehom.

Srećom, zahvaljujući novim zubarskim tehnikama i novoj tehnologiji, savršen osmijeh više nije nedostižan san, kaže stomatolog dr. Marko Vukić, vlasnik Dental studija Vukić, jedan od prvih hrvatskih stomatologa u Hrvatskoj koji je u planiranju radova na zubima pacijenata počeo primjenjivati metodu Digital smile design, ili – digitalni dizajn osmijeha. 

Digitalni preview osmijeha garantira zadovoljstvo pacijenta

- Riječ je o metodi koja omogućuje predvidiv konačni izgled zuba. Pacijent tako može vidjeti kako će točno izgledati na kraju zahvata i usporediti to s fotografijama prije početka zahvata u svojim ustima. Prikaz toga kako će izgledati poslije zahvata kod pacijenta izaziva snažan osjećaj povjerenja i sve mu je mnogo jasnije kroz fotografiju i videoanimaciju, a stomatolog ne mora trošiti vrijeme na objašnjavanje koliko je “stručan i pametan” i kako lijep osmijeh mu može osigurati, pojašnjava naš sugovornik.

 Zahvati koji se provode nakon digitalnog planiranja osmijeha manje su bolni, dodaje, jer se putem softvera dobrim planiranjem smanjuje invazivnost na najmanju moguću mjeru, a ako pacijent slučajno odustane od radova – na primjer, zbog cijene – izlazi iz ordinacije zadovoljan, bez negativne slike o klinici.

- Nama je i to iznimno važno - ističe dr. Vukić. 

Svrha i cilj DSD-a je iz korijena promijeniti jednu od osnovnih prepreka u stomatologiji, a to je da pacijent, u najvećem broju slučajeva, vidi svoje nove zube tek na kraju. Uzrok za to je što u stomatologiji većinom vlada tzv. koncept “povjerenja”, gdje stomatologu idemo prema preporuci ili inerciji, te vjerujemo u njegovu stručnost i odabir najbolje opcije za nas kao pacijenta. Ako bismo to usporedili s arhitekturom, onda bi nam arhitekt pokazao kuću tek kad je gotova, umjesto da najprije pokaže nacrt ili maketu, kako će ta kuća na kraju izgledati.

Traži se prirodno i skladno s licem

Digitalni dizajn osmijeha podrazumijeva „snimanje“ lica osobe dok se smiješi, odnosno smije. Tada poseban softver provodi analizu karakteristika lica – veličinu usana, strukturu jagodica i cijelog lica – kako bi se kreirao prirodan i proporcionalan izgled zuba.

Dizajniranje pritom može uključivati različite tehnike – ravnanje zubi, korekciju njihova oblika i veličine, korekciju odnosa zubi i zubnog mesa te promjenu boje, postavljanje krunica ili ugradnju implantanata, ako je to potrebno, a sve te promjene treba uskladiti sa strukturom lica, kako bi ono djelovalo prirodno i skladno.

- Računalni sustav nam individualno precizno izračunava što bi bilo lijepo za pacijenta, kao što u prirodi imamo zakon ‘Zlatnog reza’, ili brojeve ‘fi’ ili ‘pi’. Naravno, rad na računalu i izrada lijepih provizornih zuba  zahtijeva i veliku stručnost. Dobar alat funkcionira samo u rukama dobrog majstora, objasnio je dr. Vukić.

Članak je preuzet iz magazina Cafe24-Trenutno je na svim kioscima - požurite po svoj primjerak!

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 34
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara za blagdane pogledajte u našem detaljnom vodiču. Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti