Web dućani bilježe veliki porast potražnje za modnim dodacima i odjećom, a iako smo više kod kuće, činjenica je da ljudi i dalje masovno kupuju, samo to sada rade iz udobnosti kauča
Online shopping: Nova opsesija usred pandemijskih ograničenja
- Velika Britanija bilježi veliki rast online prodaje, čak 61,4 % samo u prosincu prošle godine, u odnosu na isto razdoblje u godini prije - objavio je Ured za nacionalnu statistiku, piše Guardian.
Prošli mjesec online dućani Asos i Boohoo kupili su kompanije Debenhams i Topshop, čime su pojačali svoju lidersku poziciju na tom tržištu.
POGLEDAJTE VIDEO: Novu odjeću prije nošenja treba oprati
Pokretanje videa...
Ovaj trend mogao bi postati stalan i promijeniti način kupovine, odnosno utjecati na zatvaranje još više fizičkih dućana.
Osim što smo se preselili online, dizajneri sada drugačije kreiraju te vode više računa o raznim siluetama i formama tijela.
Raznolikost odjeće zavladala je svijetom odijevanja te odnedavno imamo niz opcija, kao što su modeli za visoke, niske, široke, uske i slično.
Modni trendovi donose volumen i naglasak na široke krojeve koji jamče više udobnosti, bez obzira radimo li kod kuće ili u uredu.
S druge strane, opet raste problem koji se odnosi na ekologiju, odnosno pretjerano kupovanje i niz mogućnosti koje nam online shopovi daju, naglašavaju tamnu stranu mode.
Previše odjeće i pretjerana kupovina te proizvodnja utječu na okoliš, a upravo je to problem koji je odnedavno sve aktualniji u svijetu odijevanja.
Rješenje je kapsula garderoba te odjeća koju lako možemo kombinirati s ostalim stvarima u vlastitom ormaru.