Sergio Rossi imao je 84 godine te je svojim radom i djelom obilježio talijansku, ali i svjetsku modnu scenu posljednjih dekada, donoseći bajkovite cipele obožavane diljem svijeta
Odlazak dizajnera: Sergio Rossi bio je pokrovitelj ženstvenosti
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Iz Alexandera McQueena poziva se obožavatelje na suradnju
Talijanski Dizajner Sergio Rossi, koji je prije par dana preminuo od posljedica korona virusa u svom domu u predjelu Emiglia-Romana, bio je jedan od kraljeva talijanske mode. Njegove cipele nosile su slavne žene diljem svijeta, među njima i Rihanna, Gwyneth Paltrow, Selena Gomez, Ariana Grande, Lupita Nyong'o, Jennifer Lopez, Cate Blanchett, piše Elle.
Brend Sergio Rossi nedavno je donirao 100.000 eura bolnici Sacco u Milanu, kako bi olakšali borbu protiv korone.
Sergio se u dizajn cipele zaljubio u obiteljskoj radionici, jer njegov je otac također bio postolar. Ovaj obiteljski biznis nasljeđuje nova generacija, odnosno Sergiov sin Gianvito, koji je prvu vlastitu kolekciju cipela predstavio 2006. godine.
Sergio je svoj prvi dućan otvorio 1951. godine. Njegove su sandale voljeli ljubitelji plaže koji su ljetovali u Riminiju i Bologni. Prve cipele pod brendom Rossi proizveo je 1968. godine.
Jedan od slavnih dizajna bila je Opanka sandala iz 60-ih, inspirirana, naravno, opancima. Imala je kožnati potplat i trakice te pratila dizajn otvorene, lagane sandale s potpeticom.
Među poznatim modelima su i kreacije klasična Godiva te Virginia s kockastom potpeticom.
Njegova je karijera krenula uzlaznom putanjom kad je u sedamdesetima krenuo raditi s dizajnerima poput Versacea i Laure Biagiotti. Radio je cipele za modne revije brendova Azzedine Alaïa i Dolce & Gabbana.
Rossi je smatrao da cipela nije modni dodatak, već produžetak tijela te da je za izradu savršene cipele potrebno čak 120 faza i barem 14 sati.
Brend Sergio Rossi 1999. godine je kupila Gucci Group, danas poznata kao Kering, jedna od najvećih luksuznih kompanija na svijetu. U to je vrijeme brend otvarao niz dućana diljem svijeta te je Rossi ostao kreativni direktor. Nekoliko godina kasnije otišao je u mirovinu te je sve skupa naslijedio sin Gianvito, koji uspješno nastavlja biznis. Kompanija Kering prodala je brend Rossi privatnom investicijskom fondu Investindustrial 2015. godine.
Slavne dame obožavaju kreacije Gianvita, koje su orijentirane ka glamuru i seksepilu te nerijetko imaju štras ili super-tanko remenje. U današnjem svijetu koji je opsjednut tenisicama i udobnim formama, njegove štikle dašak su ženstvenosti i seksepila koji i dalje živi na crvenom tepihu.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Iz Alexandera McQueena poziva se obožavatelje na suradnju
POGLEDAJTE VIDEO Robert Knjaz: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...