Američka anketa pokazala je koji su komadi u samom vrhu popularnosti, a radi se o kreacijama legendarnih brendova kao što su Converse, Gucci, Nike, Guess i Crocs
Od starki do levisica: 10 modnih legendi koje ne silaze s trona
Anketa među 20.000 Amerikanaca pokazala je koje brendove vole - uglavnom je riječ o modnim dodacima i komadima modnih marki koje imaju tradiciju te su na tržištu prisutni dekadama.
1. Levi’s 501
Traperice koje u svijetu denima imaju posebno mjesto i dalje su broj jedan među najslavnijim modnim komadima.
POGLEDAJTE VIDEO: Zagrebački most Hendrix poslužio je kao inspiracija za art nakit koji potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Pokretanje videa...
2. Levi's jakna
Jednostavna traper jakna dolazi u više varijanti, s krznenim ovratnikom, sličnom podstavom te je uglavnom komotnog, kraćeg dizajna.
3. Nike Air Max
Tenisice stvorene 1987. godine karakterizira jastučić u potplatu, a osmislio ih je dizajner Tinker Hatfield.
4. Polo Ralph Lauren majice
Slavni američki dizajner Ralph Lauren predstavnik je autora koje obožavaju klasičari, a polo majica jedan je od njegovih najboljih "izuma".
5. Louis Vuitton torbice
Skupe i luksuzne, LV torbice već dekadama su na listi najpopularnijih na svijetu te su simbol visokog društva i onih koji tako žele izgledati.
6. Ugg čizmice
Jednostavnog, okruglog dizajna, ove čizmice već više zima vladaju trendovima, a karakteristične su po unutarnjem krznu i udobnosti.
7. Bomber jacket
Bomberica, inspirirana pilotskim jaknama, specifičnog je, širokog dizajna. Originalno je maslinasto zelena ili crna, no dolazi u raznim varijantama, s podstavom u drugoj boji.
8. Converse Chuck Taylor
Starke vole sve generacije, a danas i brojni dizajneri te brendovi surađuju s kompanijom na limitiranim edicijama.
9. Crocs natikače
Slavne natikače ušle su u sve garderobe, a osim po neobičnom obliku poznate su i po lakoći i detaljima, odnosno aplikacijama koje se stavljaju po želji.
10. Guess traper
Slavni brend već desetljećima nudi traperice ženstvenog predznaka, a tu su i topovi te čitav outfit od denima, po kojemu je brend postao poznat još krajem osamdesetih, objavio je NY Post.