Torbica je dio nove kolekcije te je izazvala razne reakcije, među njima i komičnu kampanju jednog lanca koji prodaje povrće. Dizajn potpisuje Brazilac Adrian Appiolaza
O tome ste oduvijek sanjali... Sada možete hodati uokolo s 'celerom' od 4125 eura
Kupci su brend Moschino, poznat po neobičnim i dizajnima inspiriranim hranom, uključujući i torbu u obliku francuskog kruha od 922 eura, prozvali „ludim“ zbog prodaje „pažljivo izrađene“ zelene torbice po 4125 eura. Dizajn potpisuje kreativni direktor brenda, Brazilac Adrian Appiolaza.
Originalni modni dodatak, nazvan „Sedano Bag“, izrađen je od nappa kože, a brend ga opisuje kao „maksi torbu u obliku celera s digitalnim printom koji ima trodimenzionalni efekt“. Dodali su da dvobojna paleta „daje realističan dojam“ te da „jedinstveni oblik predstavlja simbol Moschinovog neobuzdanog duha“.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
U šali na račun Moschina, lanac dućana Aldi je na svojoj Facebook stranici objavio fotografiju modela u bež mantilu koji drži pravi celer, reklamiran po cijeni od 75 penija. U opisu stoji: „Vaš potez, Moschino, no mi imamo cijeli odjel s povrćem.“
Moschino je objavio kako su listovi i grane na torbici izrađeni sa žičanom jezgrom kako bi omogućili pokret i stvorili željeni volumen. Ova visokotehnološka torbica uključuje i „digitalni print“ koji prikazuje fotografiju pravog celera.
Reakcije kupaca na skupu torbu i Aldijevu provokaciju bile su mješavina nevjerice i šale. „Je li Moschino zaista izgubio kompas?“ napisao je netko.
Drugi je komentirao: „Briljantno, kao i uvijek, Aldi! Mislim da je Moschino izgubio razum!“
Drugi su dodali: „Lol, morao sam provjeriti! Nisam vjerovao, ali istina je!“ i „Tko bi uopće kupio torbu u obliku celera?“ Na Redditu, jedan kupac se našalio: „Gdje biste ovo uopće nosili? Na tržnicu?“
Na TikToku, cijena torbe od više od 4000 eura nazvana je „ludom“, dok je korisnik na platformi X komentirao: „Ovo mogu kupiti u Aldiju za 75 penija!“
Moschino je dodao: „Naša Sedano Bag nastavlja tradiciju torbe inspirirane bagetom“ te odražava „neobuzdanost Moschina kao brenda. Sedano Bag ostvaruje sjajan uspjeh i po pitanju prodaje i vidljivosti na društvenim mrežama.“
Moschinova torba nadahnuta pekarnicom od 995 funti također je privukla veliku pozornost. Nazvana „Baguette Bag“, nalikuje dugačkom francuskom kruhu i izrađena je od umjetne kože. „Torba, koja odražava bezbrižni luksuz, otvara se duž cijele dužine, omogućujući jednostavan pristup sadržaju,“ dodali su iz brenda.
Na platformi X, jedan je korisnik u šali dodao: „Nedostaju još šunka i sir“, dok je drugi rekao da je potrebna mala fortuna „da biste izgledali kao da nosite Subway sendvič“, piše Daily Mail.