Tvrdo drvo, koje je tijekom 2019. godine bio prvi izbor, s trona su skinule keramičke ili porculanske pločice. Logično je da se vlasnici kuća odlučuju za površinu koju je lakše očistiti i dezinficirati
Novi trendovi za kuhinje: Nema otvorenog plana, vratile su se pločice i veći prostor za ostavu
Prema istraživanju Houzz magazina o trendovima u kuhinji za 2021. godinu, protekla godina zabilježila je brojne promjene u trendovima preuređenja kuhinja. U istraživanju je ispitano više od 2000 vlasnika kuća o njihovim nedavnim ili planiranim projektima u domu i otkrilo je da mnogi preispituju cjelokupni raspored svojeg doma.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako dom učiniti sigurnijim za vrijeme potresa?
Pokretanje videa...
Predvidljivo je da su ormarići u kuhinji također postali jedna od glavnih briga. Od većih ostava do pločica na podovima, evo glavnih kuhinjskih trendova 2021. godine koje možete očekivati ​​u sljedećim mjesecima.
1. Zatvoreniji planovi kuhinje
Kad smo više vremena provodili zabavljajući se u zatvorenom, kuhinja otvorenog koncepta zvučala je kao san snova. No, nakon mjeseci rada od kuće - potencijalno s djecom, partnerima i kućnim ljubimcima koji dijele isti prostor - mnogi se odlučuju za više zidova.
Broj vlasnika kuća koji su se odlučili na otvoreni plan kuhinje pao je s 53 posto u 2019. na 43 posto u 2021. Međutim, kako je vanjski prostor postao bitan dio prostora, svaki peti vlasnik kuće otvara svoju kuhinju prema terasi.
2. Više ormarića
Godine 2020. gotovo su svi renovatori kuhinja (94 posto) unijeli neke izmjene u svoje kuhinjske ormariće. Od gotovo jedne trećine koji su napravili djelomične promjene, 28 posto dodalo je nove ormariće kako bi nadodali prostor za pohranu.
Možda ovo ne zvuči previše, ali to je više od četiri puta više od broja ljudi koji je dodao ormariće u 2019. godini. Dok smo se tijekom pandemije opskrbljivali dodatnim namirnicama i potrepštinama za kućanstvo, tko nije želio imati samo još jedan ormar?
3. Što veća ostava - to bolje
Dok su svi razmišljali kamo odložiti višak konzervi ili toaletnog papira, prošle godine je porasla i potražnja za ostavama. Prema istraživanju, čak 13 posto više ljudi je prošle godine dodalo novu ostavu, nego 2019. godine.
Neki samo žele ostavu pogodnu za slikanje i objavljivanje na Instagramu, ali 46 posto ljudi je željelo nadogradnju svojih ormarića.
4. Povratak pločica na podovima
Godine 2020. potražnja za pločicama na podovima je porasla za 19 posto, dok su tvrdi drveni podovi zabilježili pad potražnje. Tvrdo drvo, koje je tijekom 2019. godine bio prvi izbor, s trona su skinule keramičke ili porculanske pločice (24 posto). Logično je da se vlasnici kuća odlučuju za površinu koju je lakše očistiti i dezinficirati.
5. Kuhinjski otoci kontrastnih boja
Većina ljudi žele da se njihovi kuhinjski otoci istaknu, a 41 posto klijenata odabralo je kontrastnu boju koja nije odgovarala boji kuhinje. No, to ne znači da su se ljudi odlučivali na neke divlje boje, najčešće tražene kontrastne boje su bile plava i siva.
U 2021. očekujte još istaknutih otoka, i u boji i u teksturi.
6. Produžena zaštita zidova
Zašto se ograničiti na standardnu zaštitu za zidove od 10 centimetara ako se zaštita može postaviti sve do ruba donjih ormarića ili nape? Šezdeset i osam posto ljudi koji su odlučili unaprijediti svoje kuhinje se s time slaže. Bijela je i dalje najčešći izbor za zaštitne pločice ili neki drugi zaštitni materijal, što pokazuje da vlasnici kuća teže elegantnom dizajnu, a ne odvažnom.