Kod njih nije bilo fizičkih revija od veljače, mnogo toga je u međuvremenu otkazano, no njujorški tjedan mode vraća se djelomično u svoj klasičan protokol kombinacijom digitalnih i prezentacija na koje smo navikli
New York tjedan mode krenuo je s prvim klasičnim revijama
Iako je bilo nategnuto te su svoje sudjelovanje otkazali brendovi poput Marca Jacobsa i Michaela Korsa, New York tjedan mode ipak ima oko 40 brendova. Revije će se kombinacijom fizičkih i digitalnih predstaviti u ovih četiri dana.
Od zvučnih imena tu su Tom Ford, Jason Wu, Carolina Herrera, Marchesa, Badgley Mischka, Cynthia Rowley te brojni drugi.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit inspiriran legendarnim zagrebačkim mostom Hendrix potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Pokretanje videa...
Jedna od najznačajnijih modnih dizajnerica SAD-a, Carolina Herrera, ovih će dana ujedno proslaviti 40 godina sudjelovanja na njujorškom tjednu mode.
Pošto na raspolaganju imaju i fizičke i digitalne revije, mnogi će dizajneri iskoristiti priliku kako bi napravili vlastiti projekt po mjeri, nesputani tradicionalnim prezentacijama te inspirirani novim tehnikama predstavljanja i oblikovanja priče.
Ova nova kombinacija koju su nam donijele ovogodišnje neočekivane okolnosti za mnoge znače da se mogu kreativno izraziti na nov način te otvoriti i stvoriti put za neke nove protokole. Naime, odjeća nikad nije bila samo roba, već je revija ujedno mjesto na kojemu dizajner otkriva čitav vlastiti stilski svijet.
Modna revija tradicionalan je način predstavljanja, uz, naravno, vrhunsku produkciju, no nove tehnologije ove godine prisilile su modnu scenu da se unaprijedi, a mladi će autori zasigurno kreirati novi put ove scene, prikladnu budućim generacijama.