Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Nasljednica carstva Swarovski kreirala brend statement torbi

Nasljednica carstva Swarovski kreirala brend statement torbi
1

Marina Raphael (22), nasljednica brenda kristala i nakita, predstavila je vlastitu liniju torbica jer smatra da je taj modni dodatak najbolja investicija, svi ih nose, bez obzira na dob ili stil

Marina Raphael je rođena i odrasla u Ateni, u šestoj generaciji obitelji Swarovski, koja je vlasnik jedne od najvećih kompanija poznate po kristalnom nakitu i glamuroznim modnim detaljima. No, 22-godišnjakinja je prije par godina odlučila raditi - torbice.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marina Raphael (@marinaraphaelofficial) on

- Torbe su zapravo investicija, namijenjena svima, bez obzira na dob i stil, svi ih nose - komentirala je Marina koja je početni kapital imala od svoje obitelji te je danas njezin brend vrlo uspješan i donosi klasičan dizajn od kvalitetnih materijala, ručne izrade.

POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva dio su održive modne scene

Pokretanje videa...

01:15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marina Raphael (@marinaraphaelofficial) on

Torbice se proizvode u Firenci, no priznaje da je prvih desetak varijanti promašila te je naučila na pogreškama.

Projekt Ilica Q'Art predstavio kolekciju redizajnirane odjeće
Projekt Ilica Q'Art predstavio kolekciju redizajnirane odjeće
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marina Raphael (@marinaraphaelofficial) on

- Prvih deset prototipa bili su katastrofa. No, sve je to dio posla, mora se ići naprijed. Naučila sam se na greškama, želim svojim klijentima dati savršen proizvod neupitne kvalitete - izjavila je dizajnerica. 

Ormar vam je katastrofa? Ove dvije prijateljice to znaju, od toga su napravile biznis i seriju
Ormar vam je katastrofa? Ove dvije prijateljice to znaju, od toga su napravile biznis i seriju
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marina Raphael (@marinaraphaelofficial) on

Cijene njezinih kreacija kreću se od oko 3500 do 17.000 kuna.

Košulja s velikom kragnom i puf rukavima ide uz klasičan jeans
Košulja s velikom kragnom i puf rukavima ide uz klasičan jeans
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marina Raphael (@marinaraphaelofficial) on

Za kompaniju koja nosi njezino ime trenutno radi sedmero ljudi, no u realizaciji brenda radilo je oko 200 ljudi, piše Business Insider.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0