Tematika njegovih videa su restauracije, inovacije i slične stvari. Među svim videima, projekt zvan Tenk mu je oduzeo najviše vremena. Stavio mu je motor od 300 cm3 i po tom video je postao popularan
On vari i brusi, a ljudi gledaju: Davida (20) iz Virovitice prati 1,3 milijuna ljudi na YouTubeu
Prva osoba na koju smo naišli u naselju Borova, u virovitičkom predgrađu, odmah nas je uputila prema domu 20-godišnjeg Davida Skrbina, svojeg najpoznatijeg žitelja.
POGLEDAJTE VIDEO: Naš napopularniji YouTuber
Pokretanje videa...
![YouTuber - Doctor D.S.](https://img.24sata.hr/WZrqPKWkBt_7_bd209zNL8SL-VI=/880x587/smart/media/images/2020-34/untitled-design-71.jpg)
Vjerujemo da nema niti jednog od gotovo 1000 stanovnika Borove, koji ne zna za mladića koji u očevoj radionici radi instalacije, koje imaju najviše pretplatnika na YouTubeu. Na svom kanalu 'Doctor D.S.' ga prati 1,3 milijuna ljudi, od čega je više od polovice u Americi.
Ispred njega su u Hrvatskoj planetarno popularni 2Cellos. No njegov rekord koji će teško netko nadmašiti, ne samo s ovih prostora, već i šire, nosi jedan njegov spot koji je pogledalo čak 36 milijuna ljudi. Doista impresivni podaci kad se zna da je te brojke ostvario u samo četiri godine koliko se bavi YouTubeom. Na zidu radionice stoji Doctor D. S., što mu je nadimak po kojem je poznat širom svijeta.
![](https://img.24sata.hr/eQDb-kmAxURCuGYpdBdJ0p4QXKg=/622x0/smart/media/images/2020-34/pxl-210820-29876762_sSqM9Hl.jpg)
- Snimam samo za YouTube. Tematika mojih videa i samog kanala su restauracije, inovacije i slične stvari. Volim restaurirati stare korodirane i hrđave sjekire, njih poliram i brusim kako bih im dao novi sjaj. Volim prepravljati male kartinge, kojima dodajem jače motore i recimo dodajem im tačke kako bi imali neku svrhu, osim utrke – pojašnjava nam simpatičan mladić dok je istovremeno uključio kameru, stavio zaštitne naočale i uključio aparat za varenje kako bi napravio novi predmet koji će uskoro bljesnuti na njegovom kanalu.
![](https://img.24sata.hr/--go-guDiSFAy6dvA02XhhVKPMs=/622x0/smart/media/images/2020-34/pxl-210820-29876773_iRttn9O.jpg)
Među svim videima, projekt zvan Tenk mu je oduzeo najviše vremena. Stavio mu je motor od 300 cm3 i po njemu je stekao veliku gledanost, ili možemo kazati, postao je slavan. Ukupno više od 10 dijelova projekta „tenkić“ je stavio na YouTube. Svaki dio je pregledalo između dva i tri milijuna.
- Najpopularniji video ima 35 milijuna pregleda. Radi se o motoru na dva kotača sa automobilskim aluminijskim naplatcima – pojašnjava David, dok nam skreće pozornost na golemu sjekiru, u koju je uložio četiri dana rada. Šablonu je napravio od stiropora, otopio četiri aluminijska naplatka i prelio šablonu tako da je dobio golemu sjekiru. Nakon finiširanja sjekira je dobila izgled onih koje su imali junaci filma Osvetnici, u scenama spašavanja naroda.
S ponosom nam je pokazao i nagrade za sto tisuća i za milijun pretplatnika. Za sto tisuća je dobio prije godinu i pol, dok je ona za milijun pretplatnika na njegovu adresu stigla prije nekih pola godine. Sljedeću nagradu može osvojiti kad bude imao 10 milijuna pretplatnika, u što David vjeruje da će jednog dana i dostići jer stalno raste broj pretplatnika.
![](https://img.24sata.hr/5TUb6sqijqS3dP-EolKHzgwz9Ts=/622x0/smart/media/images/2020-34/pxl-210820-29876766_L8HyEqK.jpg)
Vraćajući se kroz priču o počecima, kad je imao 15 godina bili su popularni YouTuberi s prostora Balkana. Radilo se o igricama, u što se uključio, ali je ubrzo shvatio da treba izabrati svoj put. Od malena je volio svašta „šarafiti“, ali mu je bilo teže nešto sastaviti. U prvom razredu srednje škole se okrenuo prema onome što danas radi i u čemu je postao popularan u cijelom svijetu.
Najviše pretplatnika ima u SAD-u, Rusiji, Engleskoj, Indiji, Indoneziji… dok je istovremeno po broju pretplatnika Hrvatska na 37. mjestu, a čak u Srbiji i Bosni i Hercegovini je popularniji te ima više pretplatnika.
![](https://img.24sata.hr/lMvXYQyBuRF_51-3AuX1m0y76DU=/622x0/smart/media/images/2020-34/pxl-210820-29876761_IqtsPkO.jpg)
Za kraj nam je rekao da bez potpore zaručnice, roditelja i prijatelja vjerojatno ne bi postigao takvu gledanost i broj pretplatnika.