Velika nam je čast što je pristao, a reklama savršeno prikazuje da se dobar ukus prenosi s koljena na koljeno, što je značajka Louisa Vuittona, istaknuli su u kući
Muhammad Ali s unukom novo zaštitno lice Louisa Vuittona
Najnovije lice francuske modne kuće Louis Vuitton pod nazivom "Temeljne vrijednosti" slavni je boksač Muhammad Ali, donosi britanski Vogue.
U društvu svog četverogodišnjeg unuka CJ-a koji nosi boksačke rukavice, trostruki je svjetski prvak u teškoj kategoriji stao pred objektiv poznate Annie Leibovitz u svom domu u Phoenixu.
- Muhammad Ali je primjer iznimnog čovjeka te prave legende i izvan boksačkog ringa. Velika nam je čast što je pristao na snimanje, a reklama je savršeno uhvatila činjenicu da se dobar ukus prenosi s koljena na koljeno. To je i jedna od značajki Louisa Vuittona - istaknuo je direktor modne kuće Yves Carcelle.
Ovom se reklamnom Ali pridružio Angelini Jolie, Keithu Richardsu iBonu Voxu koji su već bili zaštitna lice kampanje "Temeljne vrijednosti". Kampanja promiče Vuittonovu bezvremensku klasiku koju najlakše prezentiraju "stvarni" ljudi odnosno zvijezde, a ne modeli.