Inicijativa, osmišljena za poboljšanje obuke i proizvodnje izvrsnosti talijanske scene, sada uključuje 33 tvrtke i 38 institucija, a dobila je i pokroviteljstvo Europske komisije
Modni divovi Prada i Valentino u projektu očuvanja modne izvrsnosti etikete Made in Italy
Od Talijana brojne države mogu učiti, kad je riječ o promoviraju vlastite modne snage. Njihovo treće izdanje projekta 'Adopt a School' koji promovira Zaklada Altagamma dobilo je nova i značajna imena među kojima su Prada i Valentino te Stone Island i Santoni.
Inicijativa, osmišljena za poboljšanje obuke i proizvodnje izvrsnosti 'Made in Italy', sada uključuje 33 tvrtke i 38 institucija, a dobila je i pokroviteljstvo Europske komisije. Memorandum o razumijevanju potpisan s Ministarstvom obrazovanja i zasluga naglašava predanost promicanju obrazovne suradnje između škola i kompanije vrhunske proizvodnje. To zapravo znači konkretne suradnje škola i brojnih obrazovnih institucija s modnim kućama, na raznim nivoima.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Inicijativa uključuje aktivnosti u rasponu od suradnje na razni predavanja u učionici i stažiranja do mentorstva.
Suradnja je formalizirana kroz posebne sporazume koji podrazumijevaju uključenost nastave, kontakte, sadržaje i obveze škola, tvrtki i učenika.
Brojke iz trećeg izdanja svjedoče o opsežnom opsegu inicijative 'Adopt a School', također naglašavajući hitnost s kojom modna industrija, posebice luksuzna, traži nove modele zapošljavanja za svoje specijalizirano proizvodno osoblje. Ovo je dosta vruća tema koja je dovela do toga da neke kompanije same obučavaju buduće zaposlenike te utvaraju interne akademije jer im nedostaje kvalitetnih radnika.
Uz Pradu i Valentino, drugi brendovi koji su već bili uključeni u prethodna izdanja inicijative, kao što su Bottega Veneta, Brioni, Bulgari, Fendi, Ferragamo, Gucci, Loro Piana, Moncler, Poltrona Frau i Zegna, sklopili su partnerstva s više od jednog instituta. Time su pokazali učinkovitost izravne veze tehničko-stručnih instituta i proizvodnje.
Trenutno je u projekt uključeno 38 škola u jedanaest talijanskih regija, s ciljem aktiviranja više od 120 razreda i uključivanja više od 2500 učenika u sljedeće tri godine.
- Ovo je strateški izazov za cijeli high-end sektor koji može biti pokretačka snaga za naše gospodarstvo, unutar globalnog tržišta koje je poraslo za 8-10% u 2023. Da bismo iskoristili ovu priliku, uvijek će nam trebati novi talenti u izradi, jer oskudica dobrog kadra prisutna je već godinama - komentirao je predsjednik Altagamme Matteo Lunelli, piše nns.