Moda i virtualna realnost te online destinacije i aplikacije već neko vrijeme koketiraju, no novonastala situacija pojačala je potrebu za pronalaskom nekih novih protokola i načina predstavljanja brendova
Modne revije se sele u virtualni svijet - predstavnici su avatari
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Glumica Scarlett Johansson: Princeza u satenu i korzetima
Fizičke modne revije i tjedni mode otkazuju se naveliko, a istovremeno održana su dva velika modna događanja u virtualnom svijetu - Šangaj i Moskva fashion week. Iako moda voli odijevati avatare i virtualne likove, situacija u kojoj smo se našli ubrzala je sve eksperimente i najednom preselila čitavu modnu scenu na naše zaslone. Modne kuće i brendovi ubrzano pronalaze rješenja kojima će privući publiku na raznim platformama.
- Svi koji žele predstaviti revije u srpnju morat će to napraviti online - komentirao je Kerry Murphy, osnivač "digitalne modne kuće" The Fabricant, za Guardian.
Jedan od njihovih klijenata je i brend Tommy Hilfiger, koji trenutno eksperimentira s "odijevanjem" raznih avatara i holograma koje smješta u virtualnu i miješanu realnost.
Šangaj je uveo tjedan mode u online svijet i prvi napravio ovaj ambiciozan iskorak, čime je postavio novi format za održavanje revija novoga doba. Odjeću su nosile prave manekenke, koje su smještene u virtualnu scenu, a sve je dirigirano putem video linka.
Tjedan mode u Moskvi gledalo je putem online kanala čak 830.000 ljudi.
British Fashion Council potvrdio je ovih dana kako ima u planu tjedan muške mode, koji se održava u srpnju, preseliti u online okruženje.
Helsinki tjedan mode koji se također održava u srpnju će također biti digitalni te će sve kolekcije biti napravljene u 3D programima.
Modne revije mogle bi sada doživjeti digitalnu revoluciju, kako se high-tech scena razvija. 3D avatari odijevaju digitalno kreiranu odjeću, a likovi su spoj pravih modela i nacrtanih likova, sve opcije vrlog novog svijeta su sada otvorene.
- Trenutno nema krivih odgovora i kombinacija, kad je riječ o revijama. Brendovi uistinu nemaju potrebe koristiti format klasične prezentacije uživo, već moraju biti kreativni - komentirao je Murphy.
Smatra da će ljudi krenuti stilizirati vlastitu odjeću na digitalnim platformama, jer su već lansirali beta program Leela, koji dopušta korisnicima da ubace svoju fotografiju i virtualno isprobavaju odjeću.
- Digitalna moda bit će jaka baš kao i maloprodaja, koja se sada mijenja. Svatko danas ima svoj virtualni identitet, no smatram da će to uskoro postati još veće tržište - uvjeren je Murphy.
Činjenica je da je virtualna moda ujedno održiva, pošto možete imati fantastičnu odjeću, prilagođenu vašem identitetu na socijalnim mrežama, bez da zagađujete prirodu.
- Na svijetu ima previše odjeće, a ovim putem brendovi mogu prodavati manje odjeće, no i dalje imati prisutnost u online svijetu - zaključuje Murphy.
Jedan od vizionara na ovom području je svakako Nicolas Ghesquière, umjetnički direktor modne kuće Louis Vuitton, koji je još 2015. predstavio novu kolekciju na avataru Lightning iz super popularne igre Final Fantasy, koja je još onda imala oko 100.000 igrača diljem svijeta. Ovim se čini da su igre svakako dobar način kako doći do svoje online publike.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Glumica Scarlett Johansson: Princeza u satenu i korzetima
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...