Proljetne i ljetne kolekcije već odavno napravljene, a nitko ih ne kupuje, stoga stručnjaci prognoziraju da bi modne kuće uskoro mogle imati višak odjeće čija se vrijednost procjenjuje u milijardama
Modne kuće mogle bi otpisati robu vrijednu 130 milijardi kn
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Modne revije se sele u virtualni svijet - predstavnici su avatari
Modni je sistem trom i kompleksan, kolekcije se planiraju i rade barem godinu dana unaprijed, stoga je jasno da je proljetno-ljetna sezona, barem za ovu godinu, gotovo promašaj, tako da će uskoro modni brendovi diljem svijeta otpisati robe u vrijednosti od otprilike 130 milijardi kuna, objavio je Retailgazette.
![Milan Fashion Week, Women Spring Summer 2020. Laura Biagiotti catwalk](https://img.24sata.hr/yyg3wXbcZOOxOPDkDb9Z95siGl4=/622x0/smart/media/images/2020-15/pxl-ipa-220919-26116446.jpg)
Modne kuće ostvarile su tek trećinu prometa usred novonastalih okolnosti, iako većina brendova i dalje bilježi gubitak jer se situacija mijenja iz dana u dan i teško je predvidjeti kad će se sve skupa vratiti u normalu.
Skladišta diljem svijet gomilaju robu, koja postaje višak, no ako se dućani i otvore tijekom ljeta, u njima će se naći izuzetno puno odjeće i modnih dodataka. Predviđa se pritom pad cijena, kako bi se što više prodalo.
![BOTTEGA VENETTA SS20 Runway during Milan Fashion Week - Milan, Italy 19/09/2019](https://img.24sata.hr/zMSwOng84tNVcc8BdvxjOtfkcW4=/622x0/smart/media/images/2020-15/pxl-dpa-220919-26106331.jpg)
Prodaja robe koja nije hrana pala je u posljednjih mjeseci samo u Velikoj Britaniji za čak 70%, objavljeno je u istraživanju koje potpisuju kompanije Retail Economics i Alvarez & Marsal, a objavio ih je Times.
Studija također predviđa, ako se stvari ovako nastave, da će više od polovice brendova koji se ne bave hranom propasti za pola godine.
![ERMANNO SCERVINO SS20 Runway during Milan Fashion Week - Milan, Italy 21/09/2019](https://img.24sata.hr/pFc9NUZNyuVYSmd97zh-quBfirs=/622x0/smart/media/images/2020-15/pxl-dpa-220919-26105714.jpg)
- Proljetno-ljetna sezona bit će višak za mnoge modne kuće te će u lipnju i srpnju doći do velikih viškova odjeće i modnih dodataka, što će dovesti do velikih sniženja - istaknula je Erin Brookes iz kompanije Alvarez & Marsal za The Times.
Ističe da će najviše viška imati oni brendovi koji se fokusiraju isključivo na trendove koji brzo prolaze.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Modne revije se sele u virtualni svijet - predstavnici su avatari
POGLEDAJTE VIDEO Robert Knjaz: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...
![](https://img.24sata.hr/Uri7voqziKGu3xfG0nyoDeub_1Q=/880x587/smart/media/images/2019-41/pxl-050614-7843256.jpg)