Louis Vuitton je 1859. pokrenuo vlastiti brend kovčega, no tek 4 godine nakon njegove smrti, sin Georges osmislio je logotip kakav poznajemo danas, kako bi proizvodi dobili vizualni identitet
Modna legenda: Najslavniji logotip na svijetu kreirao je sin vizionara Louisa Vuittona
Georges Vuitton je 1892. godine od oca naslijedio uhodan biznis luksuzne prtljage za putovanje. No, kako su ga svi kopirali, novi šef odlučuje kreirati logo.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Logo je osmislio od inicijala svog oca te time postao jedan od značajnih autora logotipa i kreator brenda kakvog poznajemo danas.
Sam logotip je točno onakav kakvim ga poznajemo danas. Naime, Georges je unajmio profesionalne dizajnere za izradu isprepletenih slova L i V u kurzivu.
U to je vrijeme kreiran i četverostrani cvijet koji je i danas prisutan u tradicionalnom monogramu.
Ovaj dizajn monograma značajno je smanjio količinu lažnih jer ga je, za razliku od danas, bilo teško duplicirati.
Brend je bio u znaku kvalitete, materijala i čvrstoće, a u ono vrijeme kompanija je bila jedna od svjetski najpoznatijih na području torbi za putovanje.
Georges je također izumio poseban sistem zaključavanja, što je pojačalo sigurnosnu funkciju njihovih kofera.