Odabirom odjeće šaljemo poruku te otkrivao o sebi niz činjenica - od toga kako sami sebe doživljavamo do toga kome se divimo. Ova je stavka izuzetno važna u svijetu poslovnog odijevanja
Moć odjeće: Ono što odijevamo snažno utječe na način na koji doživljavamo sami sebe
Kad se odijevate poput vaših poslovnih uzora, šaljete poruku da želite biti poput njih. No, utjecaj je još snažniji, jer kad nosimo 'njihovu' odjeću, podsvjesno utjelovljujemo osobine koje povezujemo s njima, komentirala je psihologinja koja se bavi modom, Britanka Shakaila Forbes-Bell.
Dakle, odjeća koju odijevamo kao da potiče u nama one crte karaktera koje imaju i osobe kojima se divimo.
POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće
Pokretanje videa...
Ono što biramo svakodnevno iz vlastitih ormara te kreacije koje nosimo u ključnim situacijama imaju poruku, stoga je poslovna odjeća uglavnom jednostavna, minimalistička te ima naglasak na ozbiljnosti.
Klasika je za to idealna, biramo odijela, kostime i sakoe.
- Iako odijela imaju često mušku konotaciju, možemo se poigrati detaljima ili bojama te naglasiti ženstvenost - savjetuje psihologinja te ističe igru modnih dodataka kojima jednostavnoj odjeći dajemo poseban pečat.
Za naglašenje struka, koje je moderno na hlačama i haljinama, ističe da je pozitivno i oslobađajuće.
- Hlače visokog struka znače da žene na neki način ističu prirodnu građu, ponosne su na vlastitu građu tijela, na siluetu i osobnost. Naglasite svoju prirodnost i jedinstvenost - istaknula je Forbes-Bell za Marie Claire.
Odjeća bi trebala biti i udobna, smatra stručnjakinja. Iako je riječ o poslovnoj odjeći, moguće je učiniti je komotnom.
- Previše uska ili neudobna odjeća može vas omesti u radu i komunikaciji s okolinom. Poslovna odjeća danas ima dozu volumena, birajte šira ramena, komotne sakoe i slične komade koji će biti udobni, a opet elegantni i klasični - savjetuje modna psihologinja.