Američki brend Michael Kors kupuje luksuzni brend cipela Jimmy Choo u sporazumu vrijednom 1,35 milijardi dolara, za kojeg smatra da je idealni partner za budući razvoj poduzeća...
Michael Kors preuzima Jimmy Choo za 1,35 milijarde dolara!
Kors kaže da je Jimmy Choo, koji među svoje odane klijente broji Jennifer Lopez, vojvotkinju od Cambridgea i Beyonce, "idealnim partnerom" i da će se njegova online prisutnost sada učvrstiti.
Da se podsjetimo, luksuzni brend cipela Jimmy Choo su proslavile modne ikone devedesetih - Princeza Diana i Carrie iz poznate serije Seks i grad.
Dogovor za preuzimanje je postignut tri mjeseca nakon što je Jimmy Choo sam sebe stavio na prodaju nakon pada prodaje 2016. godine. Ovo preuzimanje se događa usred širenja i prilagodbe na šire luksuzno tržište.
Ovo su turbulentna vremena i za Michael Kors, nakon što je u svibnju najavio planove za zatvaranje do 125 od 960 trgovina širom svijeta. Jimmy Choo ima 150 vlastitih prodajnih mjesta, više od 60 franšiznih lokacija i 560 drugih prodajnih mjesta.
Predstavnici iz Michael Korsa su izjavili kako se nadaju da će udvostručiti godišnje prodaju Jimmy Chooa, a da će zarada od ukupne prodaje nadalje iznositi milijardu dolara.
- Ovo poduzeće je lider u postavljanju novih modnih trendova i vjerujemo da je Jimmy Choo spreman za značajan rast u budućnosti, a naše poduzeće je predano u svojoj podršci snažnom brendu koji je Jimmy Choo izgradio u posljednjih 20 godina - izjavio je direktor Michael Corsa John Idol.