Slavni dizajner cipela i američka modna zvijezda ovo proljeće gostuju u kampanjama drugih brendova te otkrivaju neki novi simpatičan način kolegijalnosti i podrške
Manolo Blahnik i Marc Jacobs u tuđim modnim kampanjama
Manolo ne nosi manolice, već najudobnije šlape na svijetu, one s potpisom Birkenstock, dok Marc Jacobs ima novu bluzu koju je osmislila Clare Waight Keller, art direktorica Givenchyja. Njih dvojica lica su proljetnih kampanja spomenutih brendova, a pred kamere je stala i dramatična britanska autorica Vivienne Westwood, no ona reklamira vlastiti brend.
Posljednjih par godina Birkenstock ima "Personality Campaigns" gdje ugosti neku od značajnih osoba koje nose njihove papuče i natikače. Ovaj put tu je slavni dizajner seksi štikli, Manolo Blahnik, u društvu svoje nećakinje i direktorice njegove kompanije, Kristine Blahnik.
Jacobs i slavna glumica Charlotte Rampling lica su nove kampanje na kojoj nose romantičan dizajn u znaku cvijeća i snažnih tonova. Kolekcija i kampanja inspirirane su, istaknula je art direktorica Clare Waight Keller, trendovima iz devedesetih.
Vivienne Westwood u društvu slavne manekenke Naomi Campbell donosi standardno eklektičan svijet krojeva i stilova uokviren u neonske i plavičaste tonove.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...