Španjolski Mercedes-Benz Fashion Week predstavlja nove kolekcije tamošnjih dizajnera te pokušavaju svijet mode vratiti u stanje prije pandemije i svjetske krize
Madridski tjedan mode krenuo je s publikom, kao i prije korone
Digitalni formati su dobri i ostat će u nekom obliku, no cilj je vratiti nekadašnja događanja s publikom, komentirao je režiser tjedna mode u Madridu, Nuria de Miguel.
Tjedan mode je po prvi puta nakon godinu dana otvorio vrata publici, kako bi uživo vidjela nove kolekcije lokalnih autora.
POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od konoplje i kukuruza
Pokretanje videa...
Ipak, broj gostiju je smanjen za gotovo trećinu, ali ipak, revije se održavaju.
Kako bi smanjili mogućnost širenja virusa, svaki će gost dobiti masku FFP2, a osoblje prolazi kroz česta testiranja na koronu.
Čak 22 revije bit će uživo, tek sedam ide ekskluzivno online.
- Naš je cilj da vratimo u formu čitav sektor. Činjenica je da dizajneri i dalje žele revije uživo, jer prošla je godina pokazala kako su ova događanja ključna za modni biznis, komunikaciju i vidljivost brenda - zaključio je Miguel, piše Andolu Agency.
Mnogi dizajneri su u godinu dana prešli na digitalno predstavljanje, no klasične revije i dalje su na listi želja mnogih kreativaca.