Nakon ere trenirki, kupci u modnim dućanima ovih su dana u potrazi za cvjetnim printom, a od motiva sve su popularniji i slogani koji šalju pozitivne poruke
Ljudi se vraćaju bojama, printu i veselijoj svakodnevnoj odjeći
Pozitiva se vraća u modu, a proljeće je inspiriralo većinu ljudi koji sada biraju šarenilo, boje i općenito kreacije koje ih vesele.
Osim odjeće u boji, trgovci su primijetili i povećan interes za večernjim kreacijama.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
- Uočili smo povratak haljinama za posebne prigode, a traže se i grudnjaci sa žicama. Kako je sve toplije, ljudi sve više izlaze, a odjećom žele pokazati optimizam - komentirala je Marie Ivanoff-Smith, modna direktorica robne kuće Nordstrom, za Reuters.
Tražen je i atraktivan nakit, s aplikacijama i bojama, koji najavljuje sunčane dane i stil čini razigranim.
Veću potražnju za ovim stilovima primijetili su i trgovci u Neiman Marcusu te Walmartu i Macy'su.