Dileme oko toga što obući mnogima zadaju glavobolje, često narušavajući kvalitetu dana koji je pred vama. U košulji se ne osjećate udobno, haljinu morate popravljati, hlače vas stežu...
Ljudi koji nose isti tip odjeće svaki dan su po nečemu posebni
Albert Einstein je jedan od onih koji su uvijek nositi istu odjeću - imao je desetak istih odijela koje je nosio jer nije htio gubiti vrijeme na izbor garderobe.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Pogrešan izbor garderobe itekako može narušiti cijeli dan. Promašena kombinacija itekako može zadavati glavobolje, stoga su mnogi poznati odlučili za prepoznatljiv stil odijevanja.
Uvijek ista odijela, u plavim ili sivim tonovima, nosio je i američki predsjednik Barack Obama.
Mark Zuckerberg, osnivač Facebook-a, uvijek nosi isti tip majica, najčešće sive boje.
- Zaista želim očistiti svoj život tako da donosim što manje odluka nevezanih za što bolje služenje ovoj zajednici - odgovorio je jednom prilikom na pomalo neugodno pitanje o tome zašto nosi istu majicu.
Osnivač Apple-a, Steve Jobs, prilično često je bio u crnoj dolčeviti, trapericama i bijelim tenisicama pa se njegova odjevna kombinacija pretvorila na neki način u službenu uniformu radnika tvrtke Apple.
Iako je jednom prilikom čak pokušao dizajnirati uniformu, njegova ideja nije zaživjela.
Karl Lagerfeld, modna ikona izgledao je prilično upečatljivo gdje god bi se pojavio u javnosti - crni sako, uske hlače, bijela košulja, crne sunčane naočale, lepeza i rukavice, sijedi konjski rep te prstenje. Lagerfeld tu i tamo promjeni stil, ali se ipak najčešće držao 'klasike'.
Poznati redatelj, Christopher Nolan u crnom uskom sakou, plavoj košulji, crnim hlačama i malo pohabanoj obući također je pratio vjerni tren oblačenja.
Nolan je još davno 'shvatio' da je biranje odjeće gubitak vremena.
Pjevač Johnny Cash je uvijek bio odjeven u crnu odjeću.
Poznatu mladu mladu milijarderku, Elizabeth Holmes, uvijek možete vidjeti u crnom odijelu i u crnoj dolčeviti. Obično se pojavljuje u istoj kombinaciji, a kad se odluči za haljinu, najčešće se radi o crnoj haljini.
Ankete najčešće ukazuju na to da su oni koji se prepoznatljivo oblače i imaju neke tipične fraze u govoru jako upečatljivi i ostavljaju dublji utisak na okolinu. A imaju i 'višaka' vremena jer ne moraju razmišljati svaki dan što će obući, piše Atma.