Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Kuća Dior će zaštititi dizajn svoje slavne 'Saddle' IT torbice

Kuća Dior će zaštititi dizajn svoje slavne 'Saddle' IT torbice
1

Dior je u američkom Uredu za patente i zaštitne znakove prijavio dizajn torbe Saddle, krajem prošloga mjeseca, kako bi zaštitio izgled jedne od najslavnijih kreacija na svijetu

- Torba Saddle jedna je od statement torbi koje uvijek ostaju suvremene – komentirala je kreativna direktorica Christian Diora Maria Grazia Chiuri, povodom predstavljanja kolekcije za jesen 2018., o dizajnu koji je postao jedan od simbola slavne francuske kuće.
Čak i bez stiliziranog slova „D“ koji visi s prednje strane torbe i umjesto Diorovog kosog uzorka, koji je 1967. stvorio Marc Bohan (kreativni direktor kuće od 1961. do 1989.), sami je oblik torbe prepoznatljiv i nezamjenjiv, tvrdi brend u prijavi kako bi zaštitio dizajn torbe.

POGLEDAJTE VIDEO: Mala Influencerica

Pokretanje videa...

01:17

- Otkad je 2016. preuzela kreativno kormilo 73-godišnjeg branda, Chiuri je osmislila estetiku kuće odajući počast svojim prethodnicima - objavio je Vogue u to vrijeme.

Nijedan proizvod to ne ilustrira više od ove torbe, koju je John Galliano predstavio prije gotovo 20 godina - stajalo je u opisu.

Formula za razne kombinacije: Deset je ključnih ljetnih komada
Formula za razne kombinacije: Deset je ključnih ljetnih komada

Prvi puta torbicu je predstavio Galliano na reviji za proljeće/ljeto 2000., koji je u to vrijeme bio glavni kreativni direktor kuće Louis Vuitton.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rarity Jones (@rarityjonesvintage) on

Torba je ubrzo postala statusna, statement kreacija, čime je kuća Dior udvostručila prihode na početku ovoga stoljeća.

Gotovo dva desetljeća kasnije, 2018. godine, modna kuća sa sjedištem u Parizu ponovno je izdala rezani stil torbe, a Chiuri je osmislila Saddle torbu u patchwork dizajnu, inspiriranom sedamdesetima. Kreacija, naravno, dolazi i u varijanti s logom te ima deblju, modernu ručku.

Kako bi zaštitio dizajn, brend mora dokazati da oblik, forma i sama kreacija podsjećaju isključivo na tu modnu kuću, baš kao što to čini sami logotip.  

Jedna, ali vrijedna: Prugasta je navy košulja simbol 'klasike'
Jedna, ali vrijedna: Prugasta je navy košulja simbol 'klasike'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 🍊 Hermes Store 🍊 (@diamonds_concierge) on

Za Dior će ovaj korak vjerojatno glatko proći, jer torba je ne samo prepoznatljiva, već asocira, čak i u raznim kopijama, na sami francuski brend. Registracija će torbi dati na vrijednosti, ona će postati klasična legenda, baš kao i Hermesove Kelly ili Birkinica te Fendijeva Baguette, objavio je The Fashion Law.

Saddle torbica ovime postaje zaštićeni dizajn te ne smije biti kopirana, a osim na crvenim tepisima, pojavila se i u seriji "Seks i grad", koja je proslavila mnoge velike brendove i donijela niz hit stilova i modnih dodataka.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0