Kompanija Kering, koja u portfelju ima niz luksuznih brendova kao što su Saint Laurent i Bottega Veneta, objavila je da je prodaja u trećem tromjesečju pala za samo 1,2 posto, što je daleko bolje od očekivanja
Kompanija Kering iznenađena dobrim rezultatima poslovanja
Kering navodi pozitivne znakove da se luksuzna industrija počinje oporavljati od globalne pandemije.
Najveći rast prodaje zabilježen je u Sjevernoj Americi te azijsko-pacifičkoj regiji, posebno Kini. Njihovi rezultati pomogli su nadoknaditi velike padove u zapadnoj Europi i Japanu, objavila je kompanija Kering.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Pokretanje videa...
- Kreativnost i spremnost na promjene u kratkom roku doveli su do naglog skoka prodaje, gotovo podudarajući se s razinom iz trećeg tromjesečja 2019 – komentirao je izvršni direktor Keringa Francois-Henri Pinault za Vogue Business.
Gucciju je prodaja pala za 9 posto, no rast su zabilježili brendovi Bottega Veneta i Saint Laurent. Bottegi je prodaja porasla za čak 21 posto, Laurentu za 4 posto.
Hermès, klasičan francuski brend koji je također dio Keringa, u istom je razdoblju zabilježio 7-postotni rast.