Tvrtka TYR dizajnirala je kupaće točno po mojim željama, a bilo je bitno da dobro izgledaju na ženama, ali i da su funkcionalni u vodi pa to nisu mogli biti seksi bikiniji, kaže jedan od scenarista, Greg Bonann
Kako je nastao seksi badić koji je za TV prikovao milijune ljudi
Koliko god vremena prošlo od prikazivanja američke TV-serije 'Spasilačka služba' (Baywatch), prva asocijacija mnogima ostaje crveni jednodijelni kupaći kostim u kakvom po plažama Los Angelesa (obično usporeno) trči C.J. Parker (Pamela Anderson) i kolegice joj iz spasilačke patrole.
Koliko je zbog emitiranja TV serije 'Baywatch: Spasilačka služba' popularan postao taj odjevni kupaći predmet, govori i to što su njegov dizajn kopirali mnogi svjetski modni brendovi, što se o njemu na široko pisalo u 'modnim Biblijama' poput Glamoura, ali i činjenica da je baš u jednodijelni crveni badić odjevena i jedna od službenih Martellovih Barbika.
No, rijetki znaju jest da je taj kupaći i napravljen tako da što više podsjeća na one koje su nosile djevojke koje su stvarno radile kao spasioci na kalifornijskim plažama.
Manje je poznato i da o izgledu kupaćeg nije odlučivao Hollywood, već filmski producent, redatelj i pravi 'life guard' spasilac koji je i osmislio koncept Baywatcha, Greg Bonann. Dok je 70.ih godina prošlog stoljeća radio kao spasilac, Bonann je došao na ideju da se snimi TV serija o njegovim kolegama spasiocima i njihovim avanturama.
PAMELA ANDERSON on BAYWATCH
Objavljuje Burger world america u Nedjelja, 25. listopada 2015.
Narednih je 15 godina bezuspješno pokušavao svoju vrijednu ideju progurati među hollywoodske face, sve dok ju 1988. vlasnik GTG Entertainmenta Grant Tinker nije uvrstio među 'projekte u razvoju'. Iz tog će se projekta u razvoju kasnije izroditi nevjerojatnih 11 sezona hit TV serije, prikazivane u 145 zemalja diljem svijeta, na 42 svjetska jezika. Serija je ušla i u Guinnessovo knjigu rekorda; i to kad ju je u jednom 'vrućem' tjednu pogledala 1,1 milijarda obožavatelja
Kad se 1989. Spasilačka služba napokon počela snimati, pravi je spasilac iz Južne Kalifornije i tvorac ideje o Baywatchu Greg Bonann po plažama tražio inspiraciju za outfite svojih kolega.
- Tvrtka TYR dizajnirala je kupaće točno po mojim željama. Bilo je bitno da kupaći dobro izgledaju na ženama, a morali su biti i funkcionalni u vodi. Svi su se spasioci, ne gotovo svi već svi, nekad ozbiljno bavili i plivanjem. Zato su i žene spasioci praktički odrastale u jednodijelnim kupaćim kostimima, a ne u bikinijima - ispričao je Bonnan u intervjuu za Yahoo.com. Objasnio je i kako 'ženu koja spašava žrtve utapanja u trenutku borbe za život utopljenici hvataju za kosu, ruke, noge, pa i za kupaći. Dvodijelni bi kupaći zato, kaže Bonann, bilo rizično nositi...
A kad su Pamela Anderson, Shawn Weatherly, Erika Eleniak i Nicole Eggert uskočile u prilagođene kupaće od crvene likre, svojim su oblinama te obične i ne pretjerano seksepilne komade tkanine pretvorile u apsolutni hit - hit koji će još godinama privlačiti milijardu gledatelja tjedno.
Iako su zasigurno glumice te koje su proslavile crveni jednodijelni badić, osim njihovim figurama zasluga se može pripisati Bonannu i drugim Baywatch producentima, koji su pazili da kupaći budu prilagođeni svakoj glumici ponaosob. Za najveću se zvijezdu serije, Pamelu Anderson, radio tako i najdublji dekolte; dok se donji dio badića 'sjekao' sa strana da joj vizualno produži noge.
- Inače volim biti aktivna, trčati po pijesku, vježbati ili plivati u oceanu - komentirala je u jednom intervjuu Pamela Anderson ulogu C.J. Parker. A očito svjesna da ju je crvena likra obilježila možda i više od glumačkih sposobnosti, bivša je Playboyeva zečica pokazala da se zna i zabaviti, ali i našaliti:
- U sefu još čuvam crveni kupaći sa snimanja Baywatcha. Povremeno 'skliznem' u njega pod tušem, pa 'spašavam' dečka koji nije neki plivač. Eh, prošla sam neke stvarno dobre trenutke u tom badiću, ne smijem o svemu pričati - rekla je Anderson u jednom intervjuu za Elle magazin.
GLUMICA OBJAVILA VLASTITE GOLIŠAVE FOTOGRAFIJE: Hakeri joj prijetili pa ih sama stavila na Twitter