Britanska modna dizajnerica slučajno je ušla u svijet vjenčanja, što se čini kao igra sudbine, kada su joj dvije klijentice predložile da im kreira vjenčanice iz snova, a koje će odgovarati njihovoj boji kože
Izrađuje predivne, bajkovite vjenčanice za žene tamnije boje kože: 'Sve je počelo slučajno'
Modna dizajnerica kreira vjenčanice za tamnopute žene nakon što je uočila nedostatak opcija na tržištu. Njezin brend Alonuko je poznat po vjenčanicama koje sadrže prozirne tkanine koje uključuju mnoge nijanse kože.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Dizajnerica brenda Gbemi Okunlola je pokrenula Alonuko iako nije mislila da će postati dizajnerica vjenčanica. S 11 godina Okunlola je bila samouka krojačica sa snovima o uspjehu u modnoj industriji.
Odjeća za vjenčanje nije bila na njezinu radaru.
- Šivala sam običnu odjeću i prerađivala sve što mi je došlo pod ruku - rekla je Okunlola. No njezina se karijera okrenula ka vjenčanju nakon što su joj se dvije klijentice obratile u vezi s dizajnom vjenčanica.
Kad su joj klijentice prišle, Okunlola je rekla da se nije pozicionirala kao dizajnerica vjenčanica. Međutim, na temelju onoga što su vidjele kada je riječ o večernjoj odjeći, predložile su da napravi vjenčanice za njih, prenosi Insider.
- Budući da volim izazove, pristala sam - kaže Okunlola.
Nekoliko mjeseci kasnije zaručila se i njezina sestra pa se ponovno našla u izradi vjenčanice. Tijekom procesa dizajniranja, otkrila je da ima smisla za kreiranje vjenčanica po mjeri i razvila je pravu strast prema zanatu.
- Vjenčanica je očito haljina koja je sentimentalnija od bilo koje druge haljine koju ste ikada nosili - rekla je.
Okunlola je osjetila da bi mogla prebaciti svoj posao u industriju vjenčanja, te je 2013., u dobi od 19 godina, osnovala londonski Alonuko. Sljedeće godine održala je svoju prvu modnu reviju.
Danas Alonuko šalje haljine diljem svijeta, a Okunlola je dizajnirala i vjenčanice za slavne osobe poput Danielle Brooks.
Brend ima više od 250.000 pratitelja na Instagramu.
Okunlola je proširila svoj brend osvojivši tržišnu nišu - iluzorne haljine izrađene posebno za crne žene.
Okunlola je posebno poznata po svojim haljinama, u stilu izrađenom od prozirne podloge od tila i izvezenoj kristalima ili čipkom. Iako nije jedina dizajnerica u ovom poslu, jedna je od rijetkih u svijetu koja ih izrađuje imajući na umu crne žene.
Velika razlika je što većina vjenčanica na tržištu ima tkaninu koja se temelji na bijeloj boji kože, što se dobro uklapa za mladenke svjetlije puti, ali ne uključuje širok raspon tonova kože žena.
Prozirne haljine namijenjene su stapanju s kožom osobe koja ih nosi, pa je Okunlola rekla da joj je 'čudno' što nema tamnijih opcija za podlogu.
Okunlola se uključila u istraživanje i razvoj kako bi vidjela je li moguće stvoriti prozirni til za crne žene.
Bilo je potrebno puno rada za izradu posebnog tila, ali isplatilo se kada su kupci počeli hrliti na njezine haljine. Kad je razmišljala o drugim opcijama na tržištu, Okunlola je rekla kako smatra da robne marke uopće ne pokušavaju izaći u susret ženama tamnije puti.
- Ne radi se samo o smeđoj opciji; radi se o smeđoj, bež i tamno smeđoj opciji - rekla je.
Bez obzira koje ste boje kože, trebali biste se osjećati kao da je haljina za vas, istaknula je.
Poznata modna stručnjakinja, Daisy Boateng odlučila je surađivati ​​s Okunlolom jer je smatra jednom od najboljih dizajnerica vjenčanica u Velikoj Britaniji. Boateng je Okunloli dostavila fotografiju koja ju inspirira, ali je rekla da je konačna haljina bila bolja nego što je mogla zamisliti.
Tkanina je imala posebno značenje za Boateng.
-U svijetu su flasteri bež boje. Ako dobijete tajice, one su bež boje. U tim dućanima vjenčanica sve je bež - kaže Boateng.
Boateng je objasnila da joj se zbog toga steznik koji se slaže s kožom stvarno svidio njoj kao crnkinji.
- Imati haljinu koja je napravljena za moju kožu, učiniti da izgleda tako lijepo i omogućiti vam da imate taj trenutak koji su bijele djevojke godinama imale je stvarno važno - rekla je Boateng, dodajući da je zahvalna Okunloli.
Okunlola se nada da može učiniti proces pronalaženja vjenčanice ugodnijim za sve vrste mladenki. Također je izrazila i tugu što se u svijetu mode ne razmišlja o gomili ljudi.
- Posebno za vjenčanje, to je zamišljeno kao stvarno ugodno, sentimentalno iskustvo koje imate - rekla je. Često, napominje, to nije iskustvo koje njezine mladenke imaju u salonima odjeće.
Ispričala je da je jedna od njezinih klijentica otišla u 30 različitih prodavaonica vjenčanica kako bi pronašla haljinu koja bi odgovarala njezinoj boji kože. Nitko ju nije imao. Okunlola se nada da će njezin rad to promijeniti. Ona trenutno proširuje ponudu svog brenda.
Osim vjenčanica po narudžbi, Alonuko ima haljine po narudžbi, dodatke i novu kolekciju ogrtač.
- Brend koji gradimo ne završava s vjenčanicama - istaknula je Okunlola.
- To je globalni brend koji iznenađuje i koji ima dug vijek trajanja - napominje.