Vickie Krevatin (47) iz Engleske izrađuje nakit koristeći majčino mlijeko, dječju kosu, pepeo od kućnih ljubimaca, pa čak i posteljicu za one koji žele svoje dragocjene trenutke nositi kao modne dodatke
Izrađuje nakit od majčinog mlijeka, posteljice pa i pepela
Vickie Krevatin (47) iz Beggarwooda u Hampshireu stvorila je svoj jedinstveni brend ‘Mom's Own Milk’ 2013. godine nakon godina rada u svijetu financijskih korporacija.
Njena firma izrađuje nakit koristeći majčino mlijeko, dječju kosu, pepeo od kućnih ljubimaca, pa čak i posteljicu za kupce koji žele svoje dragocjene trenutke nositi kao modne dodatke.
POGLEDAJTE VIDEO (zašto mlijeko ne držati u vratima hladnjaka):
Pokretanje videa...
Prigodni nakit košta između 987 i 1242 kune, a izrađuje se pojedinačno za svakog kupca širom svijeta.
Vickie, koja je mama devetogodišnjeg Jessya, odlučila je pokrenuti ovaj posao stvaranja DNK-uspomena nakon svog osobnog iskustva s dojenjem.
Priznaje da za svoj jedinstveni nakit često dobiva niz različitih komentara - neki ljudi misle da je nakit vizualno upečatljiv, nekima je 'odvratan', dok kod drugih pobuđuje zanimanje.
Kada je dobila sina, Vickie je shvatila da želi provesti svaki trenutak s njim i da se ne može vratiti na svoj posao jer je njenom sinu dijagnosticiran ozbiljan ADHD.
Kako je Jessy postajao stariji, ona je počela tražiti načine da se zaokupi, a da i dalje uživa u vremenu s Jessyjem.
- Biti toliko blizu Jessyja od rođenja, vidjeti svaki dio njegovog razvoja i gledati ga kako napreduje bilo je iskustvo koje mi je promijenilo život. Naša veza je bila sve jača, a dojenje je na kraju postalo katalizator naše veze i razlog osnivanja mojeg brenda - rekla je Vickie koja je prvo htjela kupiti nakit od majčinog mlijeka, ali tada je to bilo novo na tržištu i vrijeme čekanja je bilo između šest do 24 mjeseca.
Ona je bila nestrpljiva i zato je sama odlučila izrađivati takav nakit.
Njena marka je sada postala vodeća za biorazgradiv ekološki prihvatljiv stakleni nakit i uspomene od majčinog mlijeka u Velikoj Britaniji i svijetu.
U ponudi imaju kremirani nakit izrađen pomoću pepela voljenog prijatelja, člana obitelji ili kućnog ljubimca, kao i prigodne uspomene koje sadrže kosu, posteljicu, zube, vjenčano cvijeće, pijesak s grobnog ili omiljenog mjesta.
- Svojim brendom željela sam simbolizirati vrijeme, ljubav, kritiku, suze, radost i sve ostalo povezano s dojenjem - rekla je Vickie, a prenosi The Sun.