Ako duže čekate na piće nego obično, nemojte se uzrujavati, niti biti bezobrazni. Vi ne znate kakva je situacija iza šanka, jesu li svi zaposlenici na poslu ili se danas 'krpaju' jer je netko bolestan
Iz konobarske perspektive: 10 načina kako ne biti grozan gost
Svako malo na internetu se pojavi neka priča o groznom gostu ili kupcu koji je svojim ponašanjem uvrijedio osoblje trgovine ili kafića. Kako ne biste vi bili taj netko, provjerite 10 ponašanja koja su neprihvatljiva i koja će uvrijediti ljude koji vas uslužuju:
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
1. Ako čekate, nemojte se uzrujavati.
Iskreno govoreći, to je samo piće ili večera. Ništa jako važno što ima dugoročni utjecaj na vaš život. Ako predugo čekate, uvijek možete otići negdje drugdje, ili jednostavno jesti ili piti kod kuće.
Dobiti slom živaca zbog čekanja u restoranu izgleda ružno i kod svih ljudi koji su primijetili takvo ružno ponašanje, a ne samo kod osoblja, to stvara nelagodu. Samo zato što je trebalo nešto duže da dobijete naručenu hranu i piće nego što ste naviknuti nije razlog za bezobrazno ponašanje.
Gosti ne znaju kakva je situacija na šanku, jesu li svi zaposlenici na poslu ili se danas 'krpaju' jer je netko bolestan. Ne znate je li im roba isporučena na vrijeme ili rade li im svi aparati. Stoga, polako i mirno. Ako vam se ne sviđa usluga, uvijek možete otići negdje drugdje.
2. Shvatite tko je za što odgovoran.
Ljudi često za sve u restoranu krive svog poslužitelja. Ljudi znaju zbog predugog čekanja stola ne ostaviti napojnicu konobaru, iako to nije njegova greška.
Ako hrana nije kuhana ili pripremljena kako ste očekivali, pogodite što? Vaš konobar nije kuhar. Kuhar je kuhar. Ne dajete napojnicu kuharu - dajete napojnicu konobaru za njihovu uslugu, njegov dio posla.
3. Ne tražite razgovor s voditeljem.
Nema ništa gore od toga da kupac zamoli 'razgovor s voditeljem'. Jedini razlog zašto to rade je taj što žele dobiti neku vrstu popusta.
4. Ne očekujte savršenstvo.
Konobari ne služe samo vas, u većini slučajeva je prostor podijeljen na odjeljke i svaki konobar ima više stolova koje služi, a ponekad se zna dogoditi da je jedan konobar zadužen i za cijelu terasu. Oni žongliraju s puno različitih narudžbi, čišćenjem stolova, računima i novcem. Ako nešto ispadne krivo ili malo kasni, to je greška, a ne nečija odluka da vas 'zezne'. Vi nikad niste pogriješili?
5. Shvatite da ljudi imaju loše dane ili teške početke.
Čak i ako je vaš konobar loš u svom poslu ili početnik, pogodite što? Svi odnekud počinjemo. Nitko se nije rodio da sve zna. Možete li za sebe reći da svaki dan dajete 100 posto od sebe na svojem poslu? Vaš konobar vjerojatno ne radi na poslu svojih snova, stoga mu progledajte kroz prste. Uzrujavanje, neugodno ponašanje i ružni pogledi ga sigurno neće potaknuti da radi bolji posao.
6. Dajte ljudima priliku da riješe problem.
Dogodi se da stvari krenu po zlu. Konobar donese krivo jelo ili piće, ljudi krivo čuju narudžbu zbog galame ili u brzini pomiješaju krive sastojke (npr. kod koktela). Ne sudite nekoga po tome je li sve shvatio točno ili ne. Donesite svoje zaključke o konobaru prema tome kako će riješiti nastali problem.
Najčešće, ako su gosti pristojni i ukažu na grešku, konobari će učiniti sve što mogu kako bi tu grešku ispravili.
7. Uvijek ostavite napojnicu.
Bez obzira kakva je bila usluga, vjerojatno biste trebali ostaviti malu napojnicu. Pogotovo ako je to mjesto na koje često dolazite ili ako je usluga bila kakva treba biti.
8. Zapamtite gdje ste.
Ako večerate u jeftinom lancu restorana, nemojte očekivati ​​uslugu s pet zvjezdica. Vaš poslužitelj vjerojatno nema veliku plaću, stoga imajte to na umu kad ostavljate napojnicu.
9. U redu je biti nezadovoljan, ali nemojte se ljutiti.
Što god se dogodilo, stvarno nije važno. Osim ako vas restoran aktivno krade ili netko od osoblja vrijeđa vas ili nekog s kim ste, ostanite mirni. Ništa drugo nije vrijedno ljutnje savjetuje YourTango. U redu je da niste zadovoljni uslugom ili hranom, ali budite smireni.
10. Zapamtite - možete doći jednom i nikad više.
Ako vam se ne sviđa usluga u restoranu, nikad se ne morate vratiti. Način poslovanja je takav kakav je, hrana je takva kakva je, kao i porcije, uređenje ili broj konobara. Nemate pravo zahtijevati promjene u tom smislu. Na drugu stranu, ako vam nešto ne odgovara, više se nikad ne morate vratiti.
Samo mirno prihvatite da ste dali priliku tom mjestu i da vam se nije svidjelo.