Iako Hrvatska ima bogatu ponudu svojih vina, ne proizvodi ga dovoljno za svoje potrebe. Tako godišnje izvozimo oko 5 milijuna, a uvozimo oko 25 milijuna litara vina
Inozemstvu ćemo se predstaviti vinskom kartom i brošurom
Hrvatska gospodarska komora predstavila je vinsku brošuru i vinsku kartu kako bi unaprijedila poziciju Hrvatske na svjetskoj vinskoj sceni i predstavila je kao vinsku zemlju. Ovim promotivnim materijalima Hrvatska će se predstaviti na vodećem svjetskom sajmu vina PROWEIN u Düsseldorfu, od 15. do 17. svibnja 2022., gdje je Komora organizator nastupa naših vinara.
POGLEDAJTE VIDEO: Tajne uživanja u vinu
Pokretanje videa...
Vinska brošura prvenstveno je namijenjena vinskim stručnjacima i znalcima te predstavlja autentičnost i kvalitetu hrvatskih vina, s naglaskom na autohtone sorte te najznačajnije tipove četiri vinske regije – Slavonije i Hrvatskog Podunavlja, središnje bregovite Hrvatske, Istre i Kvarnera te Dalmacije.
Naime, iako Hrvatska ima bogatu ponudu svojih vina, ne proizvodi ga dovoljno za svoje potrebe. Stupanj samodostatnosti iznosi 85 posto, dok je pokrivenost uvoza izvozom manja od 50 posto. Godišnje Hrvatska izvozi oko 5 milijuna, a uvozi oko 25 milijuna litara vina.
- Trebamo snažnije ulagati u marketing i promociju naših vina kako bi nas tržište prepoznalo kao vinsku regiju - rekao je prof. dr. sc. Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam i dodao kako je rješenje za unapređenje vinogradarstva podizanje konkurentnosti, povećanje površina pod vinogradima i okrupnjavanje posjeda jednako kao i povećanje proizvodnih kapaciteta kako bismo dosegnuli godišnju proizvodnju vina od sto milijuna litara godišnje.