Kao veliki tržišni igrač, i proizvođač nekih od najskupljih modnih dodataka na svijetu, Hermes je svjestan situacije. Najavili su promjene u cijenama, odnosno reguliranje ovisno o parametrima proizvodnje
Influencerice u drami: Birkinice će poskupjeti, očito i u kući Hermès osjećaju globalnu krizu
Zbog rastućih troškova i fluktuacija tečaja, mnogo više nego u prošlosti, Hermès najavljuje podizanje cijena. I to usprkos odličnoj prodaji, koja je izuzetno porasla nakon pandemijskih godina i pauze od luksuznog shoppinga.
Povećanje cijena luksuznih modnih proizvoda, kako bi se regulirali troškovi, bit će od oko 5 do 10%, javlja Reuters.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva
Pokretanje videa...
Porast želje za skupim stvarima te jaču prodaju bilježe mnogi brendovi nakon pandemije, koja je na mnogim tržištima smanjila kupovinu na minimum. No najavljena kriza i promjene u svijetu ipak utječu na poslovanje te se brendovi žele osigurati još višim cijenama.
- Vjerojatno ćemo imati podići cijene za od 5 do 10 posto - izjavio je novinarima u četvrtak izvršni potpredsjednik Hermesa za financije Eric du Halgouet, okrivljujući povećane troškove i fluktuaciju valuta.
Naime, Hermès se opravdava i time što, za razliku od konkurencije, tijekom pandemije nisu agresivno podigli cijene.
Kompanija koja ima liste čekanja za svoje cijenjene torbice od preko 80.000 kuna, namjerno ograničava proizvodnju kako bi zadržala ekskluzivnost. Za razliku od Chanela, koji je poskupio i za 20%, Hermès ih je proteklih godina podigao tek za 4%, no sada najavljuju nova poskupljenja.
Njihove torbice su ionako nedostupne većini publike, a super bogatašima takvo poskupljenje ne znači gotovo - ništa.
POGLEDAJTE VIDEO: KAKO PRAVILNO KUHATI JAJA