Posebni mirisi, osvjetljenja, specijalne cijene i osjećaj da ćemo nešto propustiti, načini su da nas se privoli na kupnju, bez obzira bili u dućanu s odjećom ili prehrambenim artiklima
Imaju dobar plan: Ključni trikovi kojima nas mame na kupovanje
Dućani imaju omiljene trikove kojima nas mame da kupujemo što više, dajući nam osjećaj da nešto propuštamo ili da ćemo s novom stvari biti sretniji.
Trikovi s cijenama su vrlo popularni već dekadama, jer dojam da je cijena 9,99 umjesto 10 daje osjećaj da smo nešto uštedjeli.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje Adriano Nokaj
Pokretanje videa...
Apeli poput – male količine, do isteka zaliha i slično – također u nama stvaraju dojam da ćemo nešto propustiti ako to ne kupimo.
Izgled trgovine pomno je osmišljen, ne samo da ulaz mora biti svijetal i atraktivan, već su tu posebna osvjetljenja prostora, kao i njegov miris, koji ćemo povezivati s ugodom, a onda i brendom.
Glazba je također ključna, prilagođena je stilu modnog brenda, tako da se kupci osjećaju "kao doma".
Raspored proizvoda posebna je kategorija marketinških trikova, ugodno nam je vidjeti boje u skladu, kao i odjevnu kombinaciju koja nam se nudi od glave do pete.
Time dobivamo dojam da nam treba više toga, jer želimo je jednostavno nadopuniti.
Način kretanja također je bitan, a vješalice i štenderi posloženi su na način da nas vode po nekoj logici, a završavamo na onom sitnom te modnim dodacima.
Oko blagajne imamo manje stvari i vjerojatnije je da ćemo kupiti nešto manje, jeftinije. Naime, kad smo već došli do blagajne, cijena tamo izloženih proizvoda čini nam se super atraktivna, piše Visual Capitalist.