Kolekcija se bazira na lanu, prirodnom materijalu koji za uzgoj ne zahtijeva puno vode te je u potpunosti biorazgradiv, čime je eko priča o ovoj kolekciji našeg poznatog dizajnera zaokružena
Hrvatski modni brend I.G.O.R. otkriva kako napraviti kolekciju po ekološkim standardima
- Iako već godinama funkcioniramo kao brend koji ispunjava društvenu odgovornost, nova kolekcija SS/2021 izrazito je ekološki usmjerena. Reciklažom i smanjenim količinama viškova materijala kao brend pridonosimo smanjenju masovne proizvodnje, smanjujemo količine otpada i proizvoda – izjavio je modni dizajner Igor Dobranić predstavljajući kreacije za ljeto 2021., hrvatski autor čija je odjeća već sezonama prisutna u koncept dućanima diljem svijeta.
Novu dinamiku kreacijama daju uzorci koje potpisuje dizajnerica tekstila, Ivana Žarko Barna. Klasičnu crno-bijelu priču osvježila je blagom narančastom, koja se ističe kao efektni detalj stilu inspiriranom kimonom. Lepršava nota obavezna je za ljeto 2021., kao i fina bjelina za one koji inzistiraju na elegantnoj udobnosti.
- Ove sezone surađivali smo s mladim fotografom Hamzom Kulenovićem kojem je Photo Vogue Italy objavio image fotografije za kampanju za I.G.O.R. SS/2021 – otkriva ponosno Igor.
Čak i prije pandemijske modne groznice, koja je spremno žrtvovala brzu modu, ovaj modni brend imao je visoke eko standarde.
Kao manja manufaktura i koncept koji dopušta slow fashion pristup, Igor Dobranić uspio je ostvariti uspjeh te već godinama nastupa po svjetskim sajmovima mode i radi na kvaliteti, a ne kvantiteti.
Osim proizvodnjom i materijalima, Dobranić eko koncept podržava i samim formama jer zastupa ideju da kreacije moraju biti višenamjenske i praktične, kako ne bismo trebali imati brdo garderobe, već samo ono nužno.
Osim toga, inzistira na formama koje se lako kombiniraju, tako da je odjeća maksimalno stilski iskorištena.