Projekt potpisuju dizajnerica Mirjam Krajina koja već niz godina radi modne dodatke inovativnog pristupa oblikovanju i dizajniranju te kompaniji organskih materijala Sabant
Hrvatski inovatorski brendovi udružili snage i kreirali torbu od ostataka iz pivske industrije
Raw Bag autorice Mirjam Krajine i Sabant zagrebački su brendovi koji u dizajnu koriste razne inovacije. Predstavili su limitiranu kolekciju torbi 'Raw Bag x Beer skin' koje su oblikovane od pivske 'plant-based' kože. Koža biljnog porijekla zapravo je napravljena od ostataka iz pivske industrije.
Modna publika poznaje Raw Bag i autoricu Mirjam Krajinu po estetici zgužvanosti i spontanosti te su njezine kreacije dostupne u concept buticima u Parizu, Amsterdamu, Veroni, Firenci, Milanu, Berlinu… Mirjam pridaje veliku pažnju i načinu rada - pravila su 'minimal waste' i načelo održivosti.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Njezine su dosadašnje kolekcije bile napravljene od prirodne kože, no u ovoj je limitiranoj kolekciji torbi korišten Beer skin - koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka iz pivske industrije, materijala zagrebačkog brenda Sabant.
- Beer skin je visokokvalitetna koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka ječma koji se koristio pri proizvodnji piva u Hrvatskoj, a sam se materijal dovršava i oblikuje u majstorskoj talijanskoj kožarskoj tvornici - otkrivaju Tamara Vučetić i Andrej Marić, vlasnici brenda Sabant.
Bave se proizvodnjom i prodajom kože biljnog podrijetla koja se izrađuje od otpadaka iz alkoholne industrije, a Beer skin njihov je
prvolansirani materijal čija će inovativnost uskoro biti potvrđena i patentom.
Zagrebački brend Sabant nudi i razne tekstilne materijale biljnog podrijetla na globalnom tržištu, čija je proizvodnja održiva, a sirovina od koje nastaje jedinstveni materijal lokalno nabavljena.
Mirjam u svom radu obožava inovativnost, drukčiji pristup i istraživanje materijala te je ova suradnja odličan primjer kako dizajn, inovacija, domaća proizvodnja i ekologija imaju zajednički okvir.
Sabant i Raw Bag smatraju kako je rušenje granica očekivanog i ustaljenog nezaobilazan put prema inovaciji koji donosi potpuno drugačije, posebne proizvode, što je u današnjem vremenu prezasićenosti i hiperprodukcije vrlo bitno.
- Kupci žele proizvode koji su inovativni, gdje je uložen trud u nastajanje, čija je proizvodnja održiva, a sama izvedba ekscentrična i drukčija - zaključila je Mirjam.