Od 16. do 25. listopada ove godine održat će se "Tjedan odmora vrijedan", akcija Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a, kojoj je cilj usmjeriti interes za domaća putovanja te podići turizam izvan ljeta
Hrvatska je prekrasna u svako doba godine - zato u listopadu počinju akcije na putovanja
Kroz ovu akciju Ministarstva turizma i sporta građanima Hrvatske i svima zainteresiranima omogućit će se da posjete i upoznaju različite dijelove Hrvatske po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge, od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja, navodi se u priopćenju.
Iz Ministarstva ističu da su u tijeku prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude nuditi na web stranici izrađenoj upravo za tu akciju - tjedanodmoravrijedan.hr, a koja će uskoro biti aktivna i za korisnike usluga.
Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i liječilišnog turizma.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac ističe kako taj projekt predstavlja inicijativu kojom se želi hrvatskim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine.
"U ovoj korona turističkoj godini veliki doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine", naglasila je ministrica u povodu najave akcije "Tjedan odmora vrijedan".
I direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjeća da je riječ o projektu kojemu je cilj poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima pred i posezone, a u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane.
"Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u narednim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje", ističe Staničić.
Po podacima iz sustava eVisitor, tijekom 2019. godine domaći turisti ostvarili su 2,4 milijuna turističkih dolazaka te 13,8 milijuna noćenja, odnosno oko 12 posto ukupnih dolazaka i noćenja u prošloj godini.
U dosadašnje dijelu turističke 2020. godine, prema trenutnim podacima eVisitora, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, što je oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u 2020. godini.