H&M ima atraktivan model u više nijansi, a dizajn neodoljivo podsjeća na legendarne čizmice koje su kod nas nekad bile simbol anatomske obuće za radnice
High-street brend ima crvene antilop čizmice inspirirane slavnim Borosanama
Popularni online shop, ovih dana nudi čizmice od crvenog antilopa s potpeticom, inspiriran legendarnim Borosanama. Nekadašnji simbol radničke, udobne i anatomske obuće, u njihovoj varijanti ima i različite cijene (ovisno o tržištu), na britanskom sajtu su oko 600 kuna, američkom oko 400 kuna, a na japanskom samo - 12 kuna.
Napravljene od antilopa, model ima potpeticu i zatvorenu petu, no način vezanja je prepoznatljiv, kao i otvor na prstima. Ovaj model dolazi i u crnoj varijanti.
POGLEDAJTE VIDEO: Bizarne cipele
Osim crvenih, tu su i kožnate crna i smeđa opcija s otvorenom petom, bez vezanja, također po cijeni od 12 kuna na japanskom sajtu, dok su na britanskom oko 170 kuna.
Ovo nije prvi puta da je Borosana inspirirala svjetske brendove, već je cipela, u Borovu po prvi puta napravljena davne 1968. godine, predstavljena i na pistama brendova kao što su Lacoste i Chanel.
Svjetska imena osmislila su slične modele tijekom prošlih dekada, donoseći sportivo look, futuristički i navy dizajn, a Chanel ih je potpisao još u proljeće 2008. godine.