Luksuzni brend koji postoji od davne 1837. godine, današnja kreativna direktorica Nadège Vanhee-Cybulski vidi kao posvetu elegantnim nijansama, koži i "čistom" dizajnu
Hermes odaje počast bež nijansama i color-block formuli
Boja kože, kao definicija čiste klasike, u novoj Hermès kolekciji s potpisom Nadège Vanhee-Cybulski Hermès dobiva jednostavno, minimalističko lice sa sportskim notama. Naime, outdoor jakne, hoodice s ruksakom na leđima, velike čizme, udobne hlače i majice nalaze se na listi hit komada slavne modne kuće. Od materijala, kreativnu igru predvodi koža jer Hermès je od dana otvorenja kuća specijalizirana za kožnate predmete i accessories.
Osim njihove slavne marame, na popisu top dodataka su i glomazne čizme i cipele inspirirane minimalizmom devedesetih. Općenito, kolekcija je svojevrsna mješavina stilskih tonova s kraja stoljeća te je možemo zvati i pročišćenim osamdesetima.
Kolekcija koja donosi tihi luksuz ne može proći bez dobre doze bijele. Ova boja komplicirana za zimu te njezine susjede nijanse vanilije i šampanjca, predstavljaju bazične komade kao što su kombinezoni i kaputi, u kombinaciji sa smeđim elementima.
Fina kombinacija dolčevite, fluidne suknje i košulje nadograđena je elegantnim grafičkim motivom, a sve skupa strukirano je i zakopčano u Hermèsov slavni remen. Zanimljivi dizajn košulje kombinira dva različita motiva.
Snažan color-block izmjenjuje se sa crnim plohama i kombinacijama koje donose cool tamnu od glave do pete. Koža je posvuda - od detalja na jaknama, preko torbi i čizama do pencil suknje.
Hermèsova kreativna direktorica Nadège Vanhee-Cybulski brend vidi kao modernu priču s naglaskom na elemente izvučene iz arhive, kako bi image jednog od najdugovječnijih svjetskih modnih brendova, bio očuvan.
POGLEDAJTE NOVI VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...