Kreativni direktor Alessandro Michele najavio je da će promijeniti koncept modne kuće Gucci te ujedno objavio plan predstavljanja novih stilskih priča dva puta godišnje
Gucci napušta postojeći model kolekcija, nema više ljeta i zime
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja kolekciju inspiriranu 80-ima
Moda je usred pandemije doživjela šok i neželjeno buđenje te se promjene nižu jedna za drugom, a nakon brenda Saint Laurent, koji je odustao od predstavljanja na daljnjim tjednima mode, stiže i nova informacija iz Guccija. Naime, Alessandro Michele najavljuje ignoriranje standardnih sezona te predstavljanje novih stilskih poglavlja i to dva puta godišnje. Ionako je koncept proljeće-ljeto i jesen-zima previše tradicionalan za nove modne okvire kakav je Gucci.
- Napustit ćemo istrošenu formu predstavljanja po sezonama te ćemo raditi predstavljanja dva puta godišnje, kao nova poglavlja naše priče. Ta naša poglavlja bit će napravljena miješanjem žanrova, stilova i pravila, na bazi novih jezičnih kodova kroz komunikacijske platforme - objavio je Michele na Instagramu.
Gucci je u vlasništvu kompanije Kering, baš kao i Saint Laurent koji također mijenja modni koncept.
Ranije ovaj mjesec brojni autori, s Dries Van Notenom na čelu, objavili su otvoreno pismo u kojemu inzistiraju na modnim promjenama u smislu ekoloških protokola i usmjeravanju brendova na manju proizvodnju, kako bi se sačuvali kvaliteta, kreativnost i ta modna čarolija.
Gucci je jedan od brendova koji idu više na priču, inspiraciju, a osim kvalitete, tu je i raznolikost kreacija koje će zasigurno ispričati brojne nove priče i kreirati razna zanimljiva modna poglavlja.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja kolekciju inspiriranu 80-ima
POGLEDAJTE VIDEO Tarik Filipović: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...