Odlazak u shopping s prijateljicama poseban je doživljaj koji se sada u virtualnoj formuli seli u online okruženje, stoga aplikacije donose nova rješenja kako bismo opet kupovali u društvu
Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Proljetni chic: Kako nositi jednostavne bijele traperice?
Squadded Shopping Party je platforma koja postaje sve popularnija jer imitira zajednički odlazak u shopping. Osmislila ju je Elysa Khan, bivša managerica u kompaniji L'Oreal, prepoznajući potrebu za kupovanjem u grupi, čak i kad smo u virtualnom svijetu.
- Ideja je da mogu razgovarati s prijateljima i istovremeno kupovati, a upravo ta dimenzija nedostaje online shopovima - komentirala je Khan za Vogue Business.
Platforma je zapravo dodatak za online shopove koji omogućuje korisnicima da zajedno kupuju na web stranicama kao što su Asos, Boohoo, Missguided, Na-kd i Pretty Little Thing. Ove shopove najviše koristi generacija Z, koja je ujedno ciljna skupina Elyse Khan.
Kompanija Nielsen, koja se bavi istraživanjem tržišta, ističe kako je u jednom od istraživanja čak 80 posto korisnika potvrdilo da voli ići u shopping s prijateljima te da im je njihovo mišljenje bitno, kad je riječ o odabiru.
- Ljudi imaju veću vjerojatnost kupnje kada su s prijateljima, jer upravo ta druga osoba potvrđuje ili sugerira izbor, koji osoba možda i ne bi samostalno kupila - istaknuo je Max H. Brüggemann, direktor tvrtke sektora za angažman kupaca u kompaniji Capgemini Invent.
Ljudi, dakle, čak i kad su kod kuće s drugim ukućanima, imaju potrebu u proces shoppinga involvirati svoje prijatelje jer im to daje osjećaj zajedništva. Odlazak u trgovačke centre uvijek je imao i društvenu konotaciju, stoga je cilj prenijeti upravo to iskustvo u virtualnu formu.
- Pandemija je potaknula kulturne promjene u načinu na koji ljudi kupuju i provode vrijeme zajedno: popularnost streaminga uživo, koji ima mogućnost povjerenja i transparentnosti, koji nedostaju online kupovanju, postao je hit u Kini, a onda i čitavom svijetu - objasnila je Khan.
Domenica di Lieto, izvršna direktorica kineskog marketinškog savjetovanja Emerging Communications, ističe da je ovaj oblik kupovine svojstven kineskoj kulturi i načinu na koji se ljudi ponašaju.
Šangajska firma Pinduoduo, osnovana 2015. godine, potiče korisnike da na društvenim mrežama formiraju odjeljke za kupovinu kako bi grupirali proizvode - što je više kupaca, niža je cijena. Aplikacija je druga najpopularnija platforma za online kupovanje u Kini, nakon Alibabinog Taobao.
Zajedničke online aktivnosti osvojile su svijet tijekom pandemije: u ožujku je pokrenut Netflix Party, opcija za grupno gledanje serija, a Instragram ima sličnu foru pod imenom Co-Watching iliti grupno praćenje.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Proljetni chic: Kako nositi jednostavne bijele traperice?
POGLEDAJTE VIDEO Dean Kotiga: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...