Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije

Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije
1

Odlazak u shopping s prijateljicama poseban je doživljaj koji se sada u virtualnoj formuli seli u online okruženje, stoga aplikacije donose nova rješenja kako bismo opet kupovali u društvu

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Proljetni chic: Kako nositi jednostavne bijele traperice?

Squadded Shopping Party je platforma koja postaje sve popularnija jer imitira zajednički odlazak u shopping. Osmislila ju je Elysa Khan, bivša managerica u kompaniji L'Oreal, prepoznajući potrebu za kupovanjem u grupi, čak i kad smo u virtualnom svijetu.

- Ideja je da mogu razgovarati s prijateljima i istovremeno kupovati, a upravo ta dimenzija nedostaje online shopovima - komentirala je Khan za Vogue Business.

Platforma je zapravo dodatak za online shopove koji omogućuje korisnicima da zajedno kupuju na web stranicama kao što su Asos, Boohoo, Missguided, Na-kd i Pretty Little Thing. Ove shopove najviše koristi generacija Z, koja je ujedno ciljna skupina Elyse Khan. 

Dizajner Ivan Alduk predstavlja svoj novi elegantan showroom
Dizajner Ivan Alduk predstavlja svoj novi elegantan showroom

Kompanija Nielsen, koja se bavi istraživanjem tržišta, ističe kako je u jednom od istraživanja čak 80 posto korisnika potvrdilo da voli ići u shopping s prijateljima te da im je njihovo mišljenje bitno, kad je riječ o odabiru.

- Ljudi imaju veću vjerojatnost kupnje kada su s prijateljima, jer upravo ta druga osoba potvrđuje ili sugerira izbor, koji osoba možda i ne bi samostalno kupila - istaknuo je Max H. Brüggemann, direktor tvrtke sektora za angažman kupaca u kompaniji Capgemini Invent.

Ljudi, dakle, čak i kad su kod kuće s drugim ukućanima, imaju potrebu u proces shoppinga involvirati svoje prijatelje jer im to daje osjećaj zajedništva. Odlazak u trgovačke centre uvijek je imao i društvenu konotaciju, stoga je cilj prenijeti upravo to iskustvo u virtualnu formu.

J. Galliano: Za online reviju pokazat ću proces stvaranja
J. Galliano: Za online reviju pokazat ću proces stvaranja

- Pandemija je potaknula kulturne promjene u načinu na koji ljudi kupuju i provode vrijeme zajedno: popularnost streaminga uživo, koji ima mogućnost povjerenja i transparentnosti, koji nedostaju online kupovanju, postao je hit u Kini, a onda i čitavom svijetu - objasnila je Khan.

Domenica di Lieto, izvršna direktorica kineskog marketinškog savjetovanja Emerging Communications, ističe da je ovaj oblik kupovine svojstven kineskoj kulturi i načinu na koji se ljudi ponašaju.

Šangajska firma Pinduoduo, osnovana 2015. godine, potiče korisnike da na društvenim mrežama formiraju odjeljke za kupovinu kako bi grupirali proizvode - što je više kupaca, niža je cijena. Aplikacija je druga najpopularnija platforma za online kupovanje u Kini, nakon Alibabinog Taobao.

Baš je dobra: Majica na jedno rame kao ljetni street style hit
Baš je dobra: Majica na jedno rame kao ljetni street style hit

Zajedničke online aktivnosti osvojile su svijet tijekom pandemije: u ožujku je pokrenut Netflix Party, opcija za grupno gledanje serija, a Instragram ima sličnu foru pod imenom Co-Watching iliti grupno praćenje.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Proljetni chic: Kako nositi jednostavne bijele traperice?

POGLEDAJTE VIDEO Dean Kotiga: #ZAJEDNO24SATA

Pokretanje videa...

00:46

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0