Naš dnevni boravak, kupaonica, ostava ili ormar govore o nama više no što mislimo. Evo kakvu poruku možda i podsvjesno šaljete gostima, odnosno što možete zaključiti tijekom posjete drugima
Gosti mogu svašta saznati o vama: Detalji u domu i navike otkrivaju puno o karakteru
Zelena vrata vole tradicionalisti
Stručnjaci za boje kažu da boja ulaznih vrata puno govori o vama. Crvena pokazuje da se ne bojite izaći ispred svijeta i otvoreno reći što mislite. Plava vrata 'govore' da ste u većini životnih situacija prirodno smireni i ugodni, dok zelena ukazuju da cijenite tradicionalne vrijednosti. Crna vrata ukazuju na to da ste pomalo konzervativni, odnosno dosljedni.
POGLEDAJTE VIDEO Što boja ruža otkriva o osobnosti:
Pokretanje videa...
Nered u ladici imaju organizirane osobe
Napokon dobar izgovor za neurednu i natrpanu ladicu s čarapama: Stručnjaci kažu da takve ladice imaju organizirani i uredni ljudi, koji samo smatraju da vrijeme treba trošiti na važnije stvari. To su ljudi koji znaju odrediti prioritete i na njih se koncentriraju, a ladica s čarapama - kad dođe na red.
Čisto pod krevetom? Možda ste anksiozni
Većina ljudi, među kojima su čak i oni uredni, koji redovito pospremaju, ima skriveni nered ispod kreveta i u ormarima. Ako ste jedan od onih kod kojih nije tako, vjerojatno ste pomalo opsesivni, a moguće i skloni tjeskobi i anksioznosti. Stručnjaci iz socijalne psihologije kažu da, što je više netko anksiozan, to više pokušava kontrolirati stvari u svojoj okolini.
Pruge na jastučnici - briga vas za druge
Velike i debele pruge na jastučnici mogu biti znak da ste sigurni u sebe i ne brinete oko toga što drugi ljudi o vama misle. Točkice na jastučnici odaju vašu zabavnu stranu, životinjski uzorak upućuje na kreativnu crtu, a geometrijski likovi da imate potrebu za uspostavljanjem reda te da ste vjerojatno organizirani.
Dugo se tuširate? Usamljeni ste
Neke studije su pokazale da se ljudi koji se dulje zadržavaju pod tušem, ili u kadi, češće osjećaju usamljeni i izolirani. Istraživači vjeruju da oni podsvjesno koriste tuš kao zamjenu za emocionalnu toplinu koja im nedostaje.
Instant kavu vole oni koji odugovlače
Ako u ostavi držite instant kavu, vjerojatno ste tip koji jako voli odugovlačiti, pokazalo je jedno istraživanje na temelju odgovora 1000 ispitanika koji vole kavu. Oni koji piju crnu obično su ozbiljni i rijetko se glupiraju, ljudi koji piju bijelu kavu vole uživati u životu, a oni koji vole slatke napitke s kavom koji se pripremaju u blenderu, često su spontani i mladi u srcu.
Ako ne spremate krevet, ne vježbate
Pokazuje koliko često vježbate te kakve osjećaje imate prema poslu koji obavljate. Ako mislite da je namještanje kreveta ujutro puko trošenje vremena, veća je vjerojatnost da ne volite svoj posao te da izbjegavate vježbanje. Oni koji ujutro uredno nategnu plahte i poravnaju jastuke te prekriju krevet pokrivačem, češće vole svoj posao i vježbaju redovito.
Citati na zidu znak neuroze
Pokazuju koliki ste neurotik. Psiholozi su utvrdili da inspirativni savjeti i citati te posteri na zidu odaju pomalo neurotičnu osobu. Pretpostavlja se da ti ljudi koriste svoju okolinu da bi 'umirili' svoje brige i pomogli si da izguraju dan.
Što tvrdi stolac, to veće pregovaračke muke
Istraživanja pokazuju da su ljudi koji sjede na tvrdom stolcu češće teški u pregovorima u odnosu na one koji su zavaljeni u mekanijem stolcu. Studija je pokazala da će pregovarači u tvrđem stolcu biti manje skloni popuštanju te da će rjeđe ponuditi više, ako je, primjerice, riječ o pogađanju oko novca. Istraživači vjeruju da je to zato što tvrđa podloga čini da i način razmišljanja postane rigidniji.
Stara odjeća čuva sjećanja
Pokazuje koliko ste čvrsto vezani za prošlost. Ako vam je ormar pun uniformi s prošlog radnog mjesta ili odjeće koja vam ne pristaje, vjerojatno ste zapeli u sjećanjima na ta vremena, a ne za odjeću. Jedan od načina da to riješite jest da fotografirate sve te komade, pa ih podijelite. Tako se povremeno možete vratiti u sjećanja, ali kontrolirano.
Posvudašnji nered 'hrani' kreativnost
Nije to odmah znak da ste neuredni, nego - kreativni. Studije pokazuju da ljudi imaju kreativnije ideje u pomalo neurednom i neorganiziranom okruženju. S druge strane, uredan i organiziran prostor ukazuje na velikodušnu osobu.