Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Generacija Z najviše voli - Gucci

Generacija Z najviše voli - Gucci

Agencija za istraživanje popularnosti brendova otkriva kako mlade generacije vole slavno talijansko ime koje se može pohvaliti nizom online projekata i digitalnih formata

Gucci je hit među pripadnicima Generacije Z, prvi je na listi Top 30 talijanskih brendova, objavila je analitička agencija Kantar.

Istraživanje agencija provodi svake godine, a ovo je čak treća za redom da je Gucci na prvom mjestu.

POGLEDAJTE VIDEO: Dizajnerica Lana Puljić radi traperice po mjeri

Pokretanje videa...

Lana izrađuje traperice po mjeri 01:34

To može zahvaliti konstantnoj i sve snažnijoj prisutnosti na digitalnim platformama i kroz projekte koji su vezani uz online aplikacije.

Konjičke utrke u Kentuckyju: Veliki šeširi s perjem, krznom i raskošnim detaljima u boji
Konjičke utrke u Kentuckyju: Veliki šeširi s perjem, krznom i raskošnim detaljima u boji

Guccijeva vrijednost svake godine sve je veća, danas je to oko 211 milijardu dolara.

Visoko na listi su i brendovi Prada, Fendi, Bottega Veneta i Armani, ali i brend iz druge industrije - Ferrari.

Iz njegova stana: Kreće aukcija i osobne imovine Kenza Takade
Iz njegova stana: Kreće aukcija i osobne imovine Kenza Takade

- Činjenica da smo na prvom mjestu u godini kad slavimo 100. obljetnicu brenda, potvrđuje da smo i dalje moderni i relevantni, a to je jedna od naših najvećih prednosti - komentirao je izvršni predsjednik kuće Gucci, Robert Triefus, javlja WWD.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom